TESTIMONI: SDII


Anasola
New Ze

"Cerita luar biasa penurunan berat badan Analosa"
(REKOD DUNIA)

Anasola telah kehilangan berat badan yang menakjubkan 54kg dalam tiga minggu dengan menggunakan program Slim Diet 2. Dia memutuskan untuk mencubanya selepas serangan asma dan lelahnya semakin buruk. Dia terhad pada tempat tidur, dan hampir tidak boleh bergerak.

"Pergerakan badanku terhad", Anasola berkata. "Niatku ingin bekerja tapi aku hampir tidak boleh bergerak, aku tidak ada kekuatan di lengan kiri dan mataku kabur."

Anasola bermula pra-diet pada tarikh 6 November, berat 145kg. Dia bermula dengan program diet SD2 2 hari kemudian, dia mengaku walaupun tidak mengikuti diet dengan ketat, beratnya turun dengan cepat ke 91kg pada masa dia mengunjungi pejabar New Image pada tarikh 26 November




Nazlie Ali
Kuala Lumpur
"Hilang 9kg 3 minggu"

Sebelum ni memang saya tak pernah percaya dengan produk-produk diet dan tak pernah cuba mana-mana program pun. Namun selepas New Image International memperkenalkan produk ni, saya terpaksa mencubanya.

Memang terkejut selepas seminggu mencubanya, berat saya turun 5kg, minggu kedua turun lagi 2 kg, dan minggu ketiga selepas minum 3 tin SD2, berat saya turun 9kg keseluruhan. Sangat menakjubkan! Mana taknya, program ini memerlukan saya untuk makan 3 kali sehari, bukan kena berlapar, tapi kena makan. Jadi saya makan seperti biasa dan makanan kegemaran saya sekarang ialah Chicken Chop, Satay, Ayam Nandos. Betul-betul menakjubkan bukan?

Masalah saya sekarang ialah kena mencari pakaian-pakaian baru sebab saiz lama semua dah longgar. Ukur lilit pinggang saya dari 42 dah jadi 39. Alhamdulillah..




Carol Nisa
Bangi, Selangor
"Dari 52kg ke 46kg"

Saya merupakan seorang graduan UITM yang berumur 25 tahun dan saya tak pernah terfikir ingin mengikuti mana-mana program diet sehinggalah berat badan saya mencecah 52kg. Disaat itu, saya diperkenalkan dengan produk Slim Diet 2 dari New Image International.

Saya mencuba produk ini dan dalam masa sebulan, dengan menu pemakanan yang lengkap, breakfast, lunch dan dinner, berat badan saya telah turun sehingga 46kg!!

'Nak diet kene makan', itulah yang menjadi tarikan buat saya untuk mencuba produk yang istimewa ini. Sekarang, baju-baju saya yang lama terpaksa dikecilkan saiznya kerana pinggang, punggung, dan lengan sudah mengecil. Saya sungguh gembira dengan pencapaian berat badan saya sekarang. Terima Kasih SD2!!!






Kamarul Nordin
Selangor
"Saiz XL ke saiz M, Kelihatan lebih muda"


Kamarul bermula makan SD2 ketika beratnya 92 kg. Mengalami berat badan berlebihan, sakit lutut dan pinggang 40″ menyebabkan beliau berusaha menurunkan berat badan. Setelah memakan SD2 selama 6 minggu beratnya turun sebanyak 12kg, tidak lagi mengalami sakit lutut dan saiz pinggang pun sudah turun ke 35″. Dulu baju saiz XL dan sekarang boleh ganti baju dengan anak dengan memakai saiz M.



SD2 memang berkesan kerana ia juga menyebabkan kulit lebih tegang, warna kulit lebih cantik dan tampak lebih muda. Secara tidak langsung, Kamarul juga sekarang memberi khidmat nasihat dan membantu ramai orang menurunkan berat badan dan mencapai kepuasan apabila ramai menjadi sihat dan berjaya.


Rukiah
Bangi, Selangor

"Turun 6kg 4 minggu"

Saya telah mencuba pelbagai jenis produk dan program diet yang terdapat dipasaran sekarang tetapi tidak berjaya dan bila saya berhenti mengamalkan produk/program tersebut, berat badan saya naik sehingga 2 kali ganda! Kemudian, saya diperkenalkan dengan produk Slim Diet 2 ini.

Dengan Slim Diet 2 , saya telah berjaya kurangkan berat badan sebanyak 6 kg dlm masa 4 minggu. Baju lama yang dulu ketat sekarang sudah longgar, seluar pun sudah longgar, dan terpaksa la shopping baju baru. Yang paling menariknya, saya tidak menahan lapar langsung, makan sedap-sedap semuanya, langsung tidak melakukan senaman, tapi masih boleh turunkan berat badan. Terima kasih pada Slim Diet2!!!




Sabri
Sungai Buloh,
Selangor

"Terkini!!! Berat saya 72kg dari 84kg"

Gambar ini adalah hasil menggunakan produk SD2 yang memang berjaya kurangkan berat saya sebanyak 12 kg. Saya nak turun setakat 70kg saja. Asalnya memang mahu 60kg, tetapi memandangkan kalau dah 60kg, mahunya nampak macam budak-budak sekolah lah pula. Seluar jeans yang baru dibeli 2 minggu lepas pun dah longgar. Susah juga kalau dah kurus ni. Kena beli baju/seluar baru. Baru ada alasan nak shopping.

Yang peliknya, minggu lepas, saya mula ambik makanan berkarbo lebih sikit dari biasa, tapi berat saya tetap turun. Memang Power!



Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment