Moiz Serbuk Vitamin


. 

HARGA PASARAN: RM39.90 
POSTAGE RM6 SMNJG /RM10 SS.
BELI 2BOTOL RM75 SMNJG/ RM80 SS. FREE POS




SERBUK VITAMIN dapat mengebukan dan mencerahkan keseluruhan badan dalam masa yang singkat tanpa kesan sampingan. Mengandungi Vitamin E dan Vitamin C semulajadi yang sangat baik untuk kecantikan dan kesihatan.



SERBUK VITAMIN DENGAN 3X VITAMIN E SEMULAJADI


FORMULA PENCERAHAN PANTAS!
VITAMIN BOOSTER Bertindak sebagai Vitamin Booster, sangat baik untuk kulit, kuku, rambut dan kesihatan
BOOSTER untuk Produk kecantikan/Supplement
Jika nak cepat nampak kesan makan supplement , tambah SERBUK VITAMIN ke dalam supplement anda. Extra Vitamin!
Mengandungi Ekstrak Buah Argan. Buah Argan mengandungi Vitamin E semulajadi 3x lebih tinggi dari Buah Zaitun.
Sangat bagus untuk memudarkan stretch marks, parut parut diseluruh badan.

Vitamin dalam bentuk SERBUK!!

Senang nya nak makan, hanya terus kemam atau boleh campur dalam minuman yang saya suka.

Mudahnya nak makan Vitamin!



Kenapa anda perlu dapatkan Serbuk Vitamin?

Bertindak sebagai Vitamin Booster, sangat baik untuk kulit, kuku, rambut dan kesihatan

Mengandungi Ekstrak Buah Argan. Buah Argan mengandungi Vitamin E semulajadi 3x lebih tinggi dari Buah Zaitun.

Merupakan Vitamin C dan Vitamin E dalam bentuk serbuk. Tak perlu susah payah nak telan pil yang besar untuk tambah kandungan Vitamin C dan Vitamin E dalam badan. Kajian menunjukkan Vitamin C dan Vitamin E sangat bagus untuk kesihatan badan dan dapat mencantikkan kulit,kuku dan rambut.

Rasa yang sedap, tak rasa macam ubat

Mudah sangat nak makan, hanya perlu kemam atau campur bersama jus atau apa2 minuman kegemaran anda

Boleh di campur bersama produk kecantikan yang lain. Extra Vitamin untuk anda.


Elly Mazlein yg sedang mengandung ni pun yakin dengan Serbuk Vitamin.
Sangat bagus untuk Ibu yang sedang mengandung

 

Manfaat Moiz – Kesihatan :
Badan lebih bertenaga
Lebih gembira dan mood lebih stabil
Membantu pelancaran sistem perkumuhan supaya lebih lancar
Meningkatkan sistem imun badan





Manfaat Moiz – Kulit :

Mencerahkan kulit

Menghilangkan jeragat

Menghilangkan garisan halus dan mengurangkan kedutan

Mengecutkan jeragat

Mengurangkan parut dan kesan regangan

Mengurangkan lingkaran gelap

Mengurangkan rekahan tumit

Melembutkan dan menganjalkan kulit

Menyerikan kulit

Melembapkan kulit kering

Mengawal pengeluaran minyak untuk masalah kulit berminyak




Manfaat Moiz – Kuku :

Menjadikan kuku lebih tahan lasak

Menjadikan kuku lebih berseri

Menjadikan kuku lebih sihat

Kebaikan Serbuk Vitamin – Rambut :

Menjadikan rambut lebih tahan lasak dan kuat

Menjadikan rambut lebih bersinar

Menjadikan rambut lebih sihat

Mengurangkan kelemumur dan rambut gugur

Memulihkan rambut yang rosak akibat pengunaan bahan kimia dalam pengayaan dan pewarna rambut




Elly Mazlein yg sedang mengandung ni pun yakin dengan Serbuk Vitamin.
Sangat bagus untuk Ibu yang sedang mengandung
 
Serbuk Vitamin mengandungi Ekstrak Argan
Argan sangat baik untuk mengatasi masalah jerawat
Katakan “Selamat Tinggal” kepada kulit berjerawat
Masalah jerawat anda akan dapat diatasi secara efektif dengan pengambilan Serbuk Vitamin secara berterusan

Bagaimana Argan dalam Serbuk Vitamin Memulihkan Jerawat?

Argan akan mengawal penghasilan sebum dan mengelakkan liang pori dari tersumbat, seterusnya mengurangkan risiko kemunculan jerawat. Penggunaan harian Serbuk Vitamin menggalakkan penghasilan sebum yang terkawal, dengan ini membantu kulit wajah menghilangkan jerawat.

Argan dapat mengatasi masalah parut

Walaupun jerawat telah hilang, selalunya akan ada parut yang mencacatkan kulit.

Parut kesan jerawat biasanya akan mengambil masa yang lama pudar.

Kajian saintifik mendapati apabila Argan digunakan setiap hari secara berterusan dapat mengurangkan kesan parut. Oleh kerana kandungan Vitamin E dalam Argan yang tinggi, penggunaan harian menjadikan kulit semakin lembut dan bebas parut.

Keupayaan antioksidan Minyak Argan telah terbukti jauh lebih baik daripada minyak zaitun. Argan mengandungi Vitamin E 3X lebih tinggi dari buah zaitun.

Kesemua kelebihan ini menjadikan ianya produk anti-penuaan yang sempurna bagi semua peringkat umur, sama ada anda berusia 20-an mahupun pertengahan 40-an.

Argan berfungsi melindungi kulit dari kesan bahaya persekitaran seperti pancaran UVA dan UVB dari matahari, dan pada masa yang sama meneutralkan radikal bebas, mengurangkan garis-garis halus, kedutan dan mempercepatkan proses pemulihan parut





Kebaikan Vitamin E dalam SERBUK VITAMIN

Antara khasiat Vitamin E yang terdapat dalam SERBUK VITAMIN adalah :

1. Vitamin E membuatkan si pengamal nampak muda kerana vitamin E melambatkan proses penuaan. Pengambilan vitamin E yang konsisten sangat membantu dalam mendapatkan tekstur kulit yang cantik. Ianya juga membantu menghilangkan parut dan jeragat. Membantu wajah nampak lebih berseri dan tidak kusam.

2. Vitamin E kaya dgn antioksidaan yg dapat mencegah penyakit kanser

3. Vitamin E sangat membantu dalam aspek kesuburan. Bagi ibu yang menyusu, kedinginan adalah masalah biasa yang bakal dilalui disebabkan hormon prolaktin yang lebih tinggi dari hormon estrogen. Walau bagaimanapun melalui pengalaman ibu, pengambilan vitamin membantu mengatasi masalah kedinginan.

4. Vitamin E dapat menghilangkan masalah parut jerawat, jeragat dan tompok hitam

5. Bagi wanita yang pernah melahirkan anak, perasankah anda kawasan aerola iaitu kawasan bahagian puting susu menjadi besar dan gelap. Semakin banyak kelahiran akan membuatkan ianya semakin gelap. Ibu membuat kesimpulan bahawa ianya merupakan pigmentation after kelahiran. Namun dengan pengambilan vitamin E yang konsisten membantu kawasan gelap itu mengecil dan warna puting menjadi cerah semula. Parut strecth mark akan semakin pudar.

6. Bagi yang mempunyai masalah pre-menstrual yang teruk, vitamin E membantu mengurangkan kesakitan akibat pre-menstrual.





Siapa yang boleh makan Serbuk Vitamin?

Lelaki dan Wanita

Wanita yang sedang mengandung

Wanita yang sedang berpantang

Ibu yang menyusu

Sesuai untuk 4 tahun keatas





Cara makan?

1 scoop setiap hari

Makan semasa perut kosong, samada waktu pagi atau waktu malam

Terus dimakan begitu sahaja

Boleh dicampur kedalam jus, ice blended,yogurt,ice cream, kek, biskut, roti

Boleh dicampur bersama minuman / air detox

Boleh dicampur bersama produk kecantikan dan kesihatan yang lain

  


 NAK ODER WASSAP 0195417696.

Share this:

JOIN CONVERSATION

1 comments:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI



    ReplyDelete