SECRET BUSH UP


HARGA PASARAN: RM136 /25GM X 30SACHETS
HARGA TAWARAN: RM126.00

HARGA PENGEDAR SILA SMS@WHATSAPP : 0195417696

Secret Bust Up Pueraria Mirifica ialah produk untuk membesarkan payudara yang kecil dan menegangkan payudara yang kendur. Kandungan pueraria mirifica yang terdapat dalam produk ini sangat tinggi iaitu 8000mg (extra 22,000mg). Ini memberikan kelebihan kepada produk ini berbanding produk lain !

sila klik untuk besarkan


10 manfaat hebat Secret Bust Up Pueraria Mirifica

1- Menjadikan payudara besar dan montok. Sangat sesuai kepada wanita yang berpayudara kecil secara semulajadi dan teringin memiliki payudara besar, berisi dan menonjol. Pastinya akan meningkatkan lagi keyakinan diri anda

2- Menjadikan payudara kendur kembali tegang dan anjal. Sangat sesuai kepada wanita yang mempunyai payudara melendut dan jatuh.

3- Menjadikan punggung bulat dan pejal. Sangat sesuai kepada wanita yang berpunggung kecil dan ingin punggung yang seksi seperti Jennifer Lopez. Pastinya bentuk badan anda lebih menarik dengan memiliki aset punggung idaman suami anda.

4- Menjadikan kulit anjal dan muda. Kesan bukan setakat pada payudara tetapi menyeluruh termasuk menghasilkan kulit yang halus mulus seperti muda remaja. Manfaat dua dalam satu yang anda perolehi hasil pengambilannya pastinya menguntungkan anda.

5- Menghasilkan kulit putih bercahaya. Tiada lagi kulit gelap dan kusam. Gabungan glutathione, collagen dan vitamin C pastinya gabungan paling hebat untuk kecantikan kulit anda.

6- Dapat mengetatkan vagina bagi wanita yang menghadapi masalah vagina longgar dan keputihan. Suami pasti tersenyum gembira sampai termimpi-mimpikan anda setiap malam.

7- Dapat mengatur kitaran haid dan melancarkan lagi darah haid bagi wanita yang menghadapi masalah kitaran haid tidak menentu.

8- Kesan pada payudara terlihat seawal 10 hari kerana kandungan phytoestrogen yang tinggi dalam Secret Bust Up mempercepatkan tindak balas hormon dalam badan.

9- Tiada kesan sampingan di kemudian hari kerana bahan-bahan yang terkandung dalam Secret Bust Up adalah bahan semulajadi daripada ekstrak tumbuh-tumbuhan dan buah-buahan.

10- Gabungan Pueraria Mirifica dan Collagen memberi kesan memejalkan dan memontokkan tanpa kendur semula walaupun selepas berhenti pengambilan.


Lima Bahan Utama dalam Secret Bust Up Pueraria Mirifica
 Pueraria mirifica gred terbaik (8,000mg, extra 22,000mg)
 6000mg Hydrolyzed marine collagen per sachet
 Vitamin C
 Glutathione 
 campuran madu lebah, apricot extract dan tomato extract

Fungsi Pueraria Mirifica Terhadap Tubuh Wanita
~ membesarkan payudara yang kecil dan leper.
~ memejal dan menegangkan payudara kendur.
~ mengangkat dan membentuk semula struktur payudara yang jatuh disebabkan faktor menyusukan anak dan faktor lanjut usia.
~ membentuk semula lekuk tubuh terutama pada pinggul dan payudara.
~ mengangkat bentuk pinggul supaya nampak terletak dan menarik.

~ menyeimbangkan saiz payudara wanita yang mempunyai payudara yang tidak sama besar dan senget sebelah.

~ mengetatkan vagina bagi wanita yang sudah lama berkahwin untuk mengembalikan keperawanan seperti anak dara.

~ melancarkan darah haid wanita yang tidak teratur.

~ awet muda. Pueraria mirifica terkenal sebagai agen awet muda dan melambatkan tanda-tanda penuaan.
Fungsi Marine Collagen dalam produk Secret Bust Up Pueraria Mirifica
~ mengangkat dan menegangkan payudara lembik dengan efektif kerana collagen bertindak bersama phytoestrogen menegangkan kulit kendur sekitar payudara.

~ Collagen adalah juzuk utama dalam organisasi knot (knot organization). Ia boleh menyokong bentuk badan manusia, melaksanakan bentuk badan yang sempurna seperti mengambalikan keanjalan payudara dan pinggul. 
~ memberi kulit yang anjal dan cantik dengan cepat kerana kandungan collagen yang tinggi iaitu 6000mg collagen persachet.
~ menganjalkan kulit berkedut disebabkan pertambahan usia
~ memutihkan kulit kusam kerana collagen bertindak menghasilkan kulit muda remaja

Fungsi Glutathione dalam produk Secret Bust Up Pueraria Mirifica 

~ melambatkan munculnya tanda-tanda penuaan seperti kedut, rambut gugur, beruban, pigmentasi, kulit kusam dan lain-lain.
~ mempengaruhi  antioksidan lain seperti Vitamin C & Vitamin E untuk bekerja dengan lebih optimal.
~ Diberi jolokan sebagai MASTER ANTIOKSIDAN kerana telah diakui oleh para ahli perubatan antarabangsa bahawa belum ada antioksidan lain yang mampu menyamai kekuatannya.
Meningkatkan kecerahan warna kulit (memutihkan) seluruh badan. Ini kerana kesan pemutihan terjadi dengan sangat baik dengan pengamalan glutathione.
Melembutkan dan menghaluskan tekstur kulit (glowing).
Kulit menjadi kenyal dan anjal.
~ Memelihara kesihatan rambut & kuku.

sila klik untuk besarkan



10 sebab Kenapa Secret Bust Up menjadi PILIHAN TERBAIK ??

1- Kesan terlihat seawal 5 hari kerana kandungan phytoestrogen dalam pueraria mirifica yang tinggi iaitu 1,000mg setiap sachet, dos yang paling maksimum untuk penyerapan lebih pantas dan berkesan.

2- Gabungan collagen dan pueraria mirifica memberi kesan memejalkan dan memontokkan tanpa kendur semula walaupun selepas berhenti pengambilannya.

3- Gabungan pueraria mirifica dan vitamin C memberikan kesan 10 kali ganda lebih pantas untuk pueraria mirifica menyerap ke dalam badan dan memberi efek yang cepat.

4- Perisa soya yang sangat sedap. Boleh dicampur bersama minuman kegemaran anda.

5- Sekotak tahan sebulan dengan harga yang PALING MURAH !! Hanya RM120 (tidak terdapat dimana-mana tawaran harga semurah ini) kerana setiap kotak mengandungi 30 sachet dengan berat 25 gram persachet.

6- Boleh diambil sewaktu haid dan ibu menyusu bayi.

7- Buatan bumiputera Islam, 100% HALAL, tiada bahan gelatin yg haram, 100% buatan Malaysia.

8- Tiada kesan sampingan kerana 100% daripada ekstrak tumbuh-tumbuhan dan buah-buahan.

9- Boleh diambil oleh wanita usia awal 20-an hingga usia 70-an.

10- Diakui keberkesanannya dengan banyak TESTIMONI PENGGUNA Malaysia.





TIPS BERJIMAT dengan Secret Bust Up:

langkah 1 : buka semua 30 sachet dan masukkan dalam satu bekas. satu bekas akan dapat 750 gram. mampu bertahan sehingga dua bulan atau lebih.

langkah 2: makan dua sudu besar sehari 


TESTIMONI :
Testimoni Pelanggan 1


Nama : Puan Wanie, dari Sungai Petani, Kedah
Pakej : 2 kotak
Jangkamasa : Dua bulan

Pengalaman Puan Wanie:
Assalamualaikum...

Saya,Pn Wanie dr Sg Petani,Kedah.Saya nak bg testimoni tentang secret bust up. Masalah saya ialah payudara saya kecil dan mulai mengendur.Keyakinan diri saya hilang dan saya risau apabila suami mula komplen.Saya telah mencuba pelbagai produk yg ada di pasaran tapi tak puas hati..sehinggalah saya terbaca di laman web tentang secret bust up..
Mulanya saya hanya ingin mencuba tanpa sebarang keyakinan.Setelah meminumnya selama 10 hari, payudara saya mulai berdenyut dan sakit bila tersentuh..Saya diberitahu oleh pihak pengedar yang ini adalah tindakbalas daripada produk tersebut.Setelah sekotak saya habiskan, bra sya mulai ketat.Payudara saya semakin tegang dan membesar.
Kini, setelah 2 bulan,saya telah menukar saiz bra saya daripada 32A ke 34C.Wow..saiz payudara sya telah membesar ke saiz yg saya idamkan.Saya dan suami amat berpuashati dgn produk ini.Tak sia-sia saya membeli ' secret bust up '..!!!!
Sekian,.testimonial saya..

Pn Wanie,
Sg Petani, Kedah


Testimoni Pelanggan 2


Nama : Miss Zarina, dari Kuala Lumpur
Pakej : sekotak
Jangkamasa : sebulan





Testimoni Pelanggan 3

Nama : Puan Asma, dari Sarawak
Pakej : 15 sachet
Jangkamasa : 15 hari




Testimoni Pelanggan 4

Nama : Puan Watie, dari Jitra Kedah
Pakej : 3 sachet
Jangkamasa : 3 hari



Testimoni Pelanggan 5

Nama : Cik Amalina, dari Johor
Pakej : 10 sachet
Jangkamasa : 10 hari




Testimoni Pelanggan 6

Nama : Puan Zie, dari Johor Bahru
Pakej : 7 sachet
Jangkamasa : 7 hari

Pengalaman Puan Zie:
Assalamualaikum.. Saya merupakan pelanggan baru Secret Bust Up. Sebelum ini saya telah mencuba pelbagai jenis produk samada jenis pil mahupun krim sapu..namun semuanya hampa. Saya mengalami masalah kendur dan mengecil selepas berhenti menyusu badan anak ke-2. Menjadi lebih teruk selepas bersalinkan anak ke-3. Selepas seminggu menggunakan Secret Bust Up, saya dapat rasa perubahan pada asset saya itu. Walaupun belum menampakkan kesan membesar, tapi dapat rasakan ia mula berisi. Saya akan terus menggunakan Secret Bust Up kerana yakin ia dapat membantu masalah saya. Saya suka Secret Bust Up!! Pn. Zie ~Johor bahru

Klik untuk besarkan

Testimoni Pelanggan 7

Nama : Puan Badariah, dari Pahang
Pakej : 5 sachet
Jangkamasa : 5 hari

Pengalaman Puan Badariah:
Makan 5 hari dah jadi, hehehee...tu yang best sangat, masa hari ke-3 dah rasa denyut-denyut...pastu saya perasan dari semalam, macam berat jer breast ni, dan nampak terangkat sikit, isi naik...agaknya sebab saya bancuh dengan susu...dan satu lagi minum susu 4 kali, nanti boleh bagi testimoni lepas habis sekotak...hehehee

Sila klik untuk besarkan


Testimoni Pelanggan 8

Nama : Puan Nani, dari Kota Kinabalu Sabah
Pakej : 13 sachet
Jangkamasa : 13 hari
Kesan Secret Bust Up : Hamil anak ke-3 selepas bertahun menunggu

Pengalaman Puan Nani:
saya dah minum semua 13 sachet..pastu heran apasal saya belum period lagi...takut pasal secret bust up saya tak period risau jugak.. pastu saya try check pregnant test, pregnant la pulak

Sila klik untuk besarkan

Testimoni Pelanggan 9


Nama : Puan Suzana dari Kedah
Pakej : 10 sachet
Jangkamasa : 10 hari

Pengalaman Puan Suzana:
Setakat ni yang consume semua bagi feedback positive. saya sendiri pun consume dah 10 hari cuma nak bagi testimoni tak reti. cuma boleh cakap memang bagos ! repair semua otot-otot kendur sebab breastfeeding hari tu. kat bontot..kat breast. hihi. memula saya pun tak berapa confident sebab tak pernah try ambik produk2 untuk bust up. just jamu je...sebabnya saya tengok orang yang dah consume 1 jenama produk top untuk bust tak menjadi even dah ambik 6 box !!. tapi..disebabkan saya ni ibu muda dua anak dan keje saya more to PR so saya pun cubalah secret bust up, tak mahal and worth it ! husband pun suruh try. 7 hari consume saya rasa macam bust anjal dan bontot naik ! saya ambik dengan full cream milk sebelum tidur. yang obvious nampak kulit jadi radiant dan stretchmark kat breast makin hilang ! jadi sekarang saya stick dengan secret bust up je. so no doubt! sape yang try ni memang berbaloi sebab khasiat bukan cuma utk breast atau butt tapi untuk kulit luaran pun bagus.





Share this:

JOIN CONVERSATION

1 comments:

  1. klu fully breastfeed..baby bru 3m..bleh ambik..dos yg sesuai..??

    ReplyDelete