Labels

***BELIAN JIMAT*** (4) 1001 (4) A.LAZO PERFECT CARE (2) ANUGERAH (5) ATIKA BEAUTY (1) AUNEW (1) AURA (7) AURAWHITE (2) AWET MUDA (23) B.MAGIC (2) BIO SYIFA' (2) BREAST (1) BSY (2) BUMIDOTCOM (1) CATALYST (2) COFFEE (25) COLLAGEN (6) D'ARISHA QAIRA (1) D'HERBS (27) DARA AROMATHERAPY (3) DARA NATURAL HERBS (1) DB BEAUTY (1) DCL (4) DE BELLA (1) DELIMA (4) DEWY (1) DUNIA HERBS (1) Emilay (2) ERA EDAR (3) FACE MASK (3) FASHION (1) FELLINA BEAUTY (2) FEREENA (4) FINAQISTA (1) FORTUNE RESOURCES (3) FZ's HERBS (3) GAMAT eMAS (1) GIFFARINE (13) HARGA RUNTUH (1) HEIGHT UP (1) HOUSEHOLD (2) HPA (2) HR MARKETING (5) IPCD (1) IRICH (2) IZ (6) JAMU JELITA (1) JAMU RATU MALAYA (6) JERSLIN (2) JIMAT PETROL (1) K-WHITE38 (1) KOLAGEN (33) KONGSI MAKLUMAT (3) KOSMETIK (47) KULIT (126) LANGSING (55) MATA (1) MAVELLOUS (2) MEGAH PERAWAN (5) MINSYAM (3) MISTINE (1) MONOPOD (1) NAK SIHAT (50) NATASYA (1) NOVA (1) NURBEAUTYLINE (3) NURIZ (1) ORANG KAMPUNG (2) PANTIES (1) PAYUDA (15) PEMAKANAN SUNNAH (1) PENCUCI WANITA (10) PERAPIAN HARIAN (1) PERKASA (15) PERSADA (6) PINKISH (4) PINTAR (19) Power bank (2) PRODUK FIR (6) PRODUK THAI (45) PUTIH (1) RADIANCE SIGNATURE (1) RAMBUT (11) RAWATAN (1) RAWATAN ISLAM (9) RENOWN HERBAL (2) RESDUNG (5) SABUN (32) SARANG BURUNG (2) SCRUB (1) SECRETLEAF (6) SEDAPMALAM (58) SENDAYU TINGGI (15) SERI DEWI MALAM (1) SERI MAHKOTA DEWA (7) SERI WAJAH (2) SET BERSALIN (1) SHERB (2) SIREHEMAS (5) SMART HERBS (5) SNE (1) SPA SALT (1) TANAKA (1) TESTIMONI (9) TREENEA (1) TRISIXTY (1) TUALA WANITA (1) USHINE (2) V ASIA (13) VIDA BEAUTY (1) VITAMIN (2) WANGIAN (9) WHITE BEAUTY PERFECT (4) WONDER GLOW (2) ZMASHA (11) ZOFEA (1)

Followers

Sunday, July 1, 2012

GLUTA 20000 + Q10 + VIT C + BERRY MIX


HARGA PASARAN: RM70.00/30KAPSUL
HARGA TAWARAN: RM50.00
SBH/SRWK: RM55.00
BELI BANYAK LAGI MURAH.......

 




KULIT LEBIH PUTIH GEBU ,KULIT SIHAT & CANTIK DALAM MASA 1 MINGGU

L-GLUTATHIONE 20000 Super Whitening Product dari Switzerland
*Mendapat kelulusan halal dari The Islamic Committe Office of Thailand.
*Mendapat Pengiktirafan GMP.
*Berkesan & selamat
*Sesuai utk lelaki & wanita

KANDUNGAN :
L-Glutathione 20000mg
Coenzyme Q10 100mg
Vitamin C 1000mg
Collagen 500mg
Bioflavonoi 500mg
Pine Bark Extract 100mg
Grape Seed Extract 100mg
Koji Berry 500mg
Acerora Cherry 100mg
Green Coffee Berry 100mg
Berry Fruits Extract 100mg
Fiber 1000mg
Berry mix 1000mg

FAEDAH2 LAIN:
*Melindungi kulit dari matahari.
*mengurangkan melanin punca jeragat dan tompok-tompok hitam.
*Penyingkiran tompok-tompok hitam, jerawat, jeragat dan parut2 jerawat
*Menambah keserian kulit nampak sihat dari dalam.
*Dengan antioksidan. Untuk melambatkan dan mengurangkan penuaan pramatang. *Menyingkirkan toksin kulit dan mencegah kanser hati.

Glutathione dalam BADAN membantu :-
* Utk yang masalah sukar hamil & menambah bilangan sperma (untuk lelaki)
* Mengurangkan gejala kanser, HIV, fibroid, alzhemeir, Parkinson, thyroid
* merawat gejala berkaitan paru2 seperti lelah, radang paru2 & emphysema (udara berlebihan dalam paru-paru)
* masalah hati (menyahtoksin nikotin, alkohol)
* keletihan melampau, katarak & masalah mata, diabetes, darah tinggi
* melindungi jantung & merawat kolestrol
* melambatkan penuaan, meningkat system imun, merawat rambut gugur dll

Keberkesanan pada KULIT :-
* Mengecilkan pori-pori & menjadikan kulit lembut, segar & berseri
* Menghindari pigmen serta mengawal & mencegah kesan jerawat
* Jawapan kepada kedutan awal
* Menghasilkan & membaiki DNA
* Membasmi nikotin dalam badan (bagus untuk perokok)
Tiada gejala negatif terdapat pada gluthathion kecuali……pencerahan kulit secara keseluruhan…

CARA MAKAN:
* Makan 1 kapsul 30 minit sebelum sarapan pagi dan sebelum tidur
@ boleh ambil 2biji terus sebelum tidur.
* Wanita mengandung, menyusukan bayi serta kanak-kanak/ orga tua di larang ambik.
* jgn ambik kafein semasa pengambilan GLUTA 20000GM.
* wajib minum air putih 2-3liter sehari.

TESTIMONI:
sebelum menjualnya kepada pelanggan, saya telah mencuba produk ini, hasil betul2 mengagumkan. Dalam seminggu anda boleh tengok perubahan..selalunya bangun tidur saya akan lihat cermin, kat bawah mata selalunya ada kesan gelap, selepas saya makan GLUTA ni kesan gelap banyak berkurang, kulit dah tak kusam, semakin berseri-seri dan struktur kulit pun boleh rasa berbeza..lebih lembut dan gebu..Saya syorkan la kepada sesiapa yang desperate nak cerahkan kulit tu..bukan nak promote je.. produk ni mmg betul2 berkesan..

1 comment:

  1. salam,ada jual kat farmasi ke tidak? kalau di area batu pahat ada jual kat mana?

    ReplyDelete

Create your own banner at mybannermaker.com!
Make your own banner at MyBannerMaker.com!