MEMO GOLD PLUS

HARGA PASARAN: RM59.90/60KAPSUL
TAMBAH RM6.00 POS SMJG

Memo Plus Gold

Makanan minda terbaik untuk memulih dan mengekalkan ingatan



Bahan Utama

Brahmi Banyak terdapat di India & Australia.


Mengandungi Bacosida A & B. Telah dikaji mampu memberi protein baru pada Minda dan Otak manusia. Sumber serat herba ini mampu melancarkan sistem perkumuhan. Secara tidak langsung sebagai sistem pembersihan ditubuh badan manusia.

PERSEDIAAN UNTUK MINDA

Buster untuk minda terutamanya mengekalkan daya ingatan juga buat tenaga mental serta fizikal. Berfungsi menyeluruhi tubuh badan manusia secara rawatan Ayurveda bagi :-

Membantu menyelesaikan masalah seperti berikut :-

1. Mengimbangi IQ
( Darjah kecemerlangan dan kepintaran berfikir) individu & EQ ( Darjah kekuatan mental,emosi menangani cabaran hidup)
2. Migrain ( Tekanan perasaan)
3. Mempertingkatkan tahap pembelajaran dan daya ingatan, pemerolehan, pengukuhan dan pengekalan.
4. Menambah kecerdasan, kecergasan dan kesegaran sepanjang hari.
5. Meredakan rasa gagap,gugup dan darah gemuruh
6. Melancarkan peredaran darah.
7. Kes AAMI pada warga tua dan ADHD pada Kanak-kanak.
8. Kekurangan tumpuan(sangat berguna sewaktu menghadapi peperiksaan di sekolah) .
9. Ketaknormalan otak dan merupakan makanan tambahan semulajadi untuk membantu mengurangkan jenis demensia lain seperti Alzheimer.


Cara Permakanan :
Kanak-kanak 7-12 tahun : 1 kapsul selepas sarapan

13 tahun keatas / Dewasa : 1 kapsul pagi dan 1 kapsul malam
( jarak 3 jam sebelum waktu tidur)

Disarankan minum banyak air selepas pengambilan Memo Plus Gold.

Kajian telah dijalankan di beberapa Universiti dan terbukti keberkesanan selepas pengambilan Memo Plus Gold tahap ingatan seseorang adalah seperti berikut :-

Contohnya , seseorang individu yang belajar / mengulangkaji pelajaran selama 3 jam berterusan tahap ingatannya seperti :-
Jam 1 55% ( retensi)
Jam 2 27 % ( retensi)
Jam 3 13% ( retensi)

Tetapi selepas pengambilan Memo Plus Gold selama 3 bulan berturut-turut terbukti bahawa ia dapat meningkatkan tahap ingatan seseorang dan mencapai kesan yang optimun seperti :-

Jam 1 95% ( retensi)
Jam 2 95% ( retensi)
Jam 3 95% ( retensi)

PERHATIAN: -

Dalam perbandingan – selepas pengambilan Memo Plus Gold, seseorang individu dapat mengingati 19 daripada 20 perkara yang dipelajari. Manakala yang TIDAK mengambil Memo Plus Gold hanya dapat mengingati 3 daripada 20 perkara.

Memo Plus Gold, Vitamin Bagi Otak Anda?

"NEURON MODEL"

Memo Plus Gold merupakan makanan tambahan bagi otak kita. Tak kira usia kerana kita menggunakan otak kita dengan cara berbeza mengikut umur. Pelajar menggunakan otak mereka lebih untuk mengingat dan memberi tumpuan tentang pelajaran dan itu pun kadang-kadang mereka rasa tak mampu menampung bebanan pengajaran yg besar.

Jadi dengan pengamalan MPG sebagai permakanan tambahan ingatan akan bertambah kuat. Katakanlah otak anda sebagai X , bila anda makan dan mengamalkan MPG ia akan jadi XY...Maknanya bila anda berhentikan pengambilan dia takkan jadi (-ve) X.. Otak anda akan kembali ke keadaan asalnya sahaja..

Jadi Memo Plus ni akan menumpukan kepada "Hippocampus" di otak kita yg mana di bahagian itulah terletaknya sel-sel neuron bg ingatan, penumpuan, sikap positif, penghafazan, kecergasan dan kerajinan. Jadi pengamalan Mpg secara berterusan akan mengecas sel-sel itu supaya ia dapat berhubung dan menyampaikan maklumat.

Kerana itu anak-anak yg mengamalkan MPG akan mempunyai ingatan kuat, badan yg cergas, penumpuan yg lebih dan tahap penghafazan yg tinggi. Jika anda berhenti seperti yg sy katakan tadi ia akan kembali ke keadaan asalnya dan itupun bukan secra serta merta.. sedikit demi sedikit.. sama macam lampu suluh yg pakai bateri tu.. lama-lama jadi malap kalau bateri tak cas kan..tapi lampu suluh tu tetap lampu suluh.. tak pulak dia jadi lampu ayan =)

Saya rasa anda pun dapat agak kan bila sel-sel neuron dapat berhubung dengan baik tubuh kita pun dapat manfaat. Cuba bayangkan badan anda mendapat isyarat yg betul untuk berfungsi dengan baik. Darah dapat diedarkan ke seluruh tubuh maka semua organ dapat berfungsi dengan baik. Jantung akan mengepam darah dengan lancar jadi tiada darah tinggi @ penyakit jantung @ kegagalan fungsi organ untuk menjalankan tugasnya.

Pembaca semua, kita bukannya nak penyakit kan, tetapi kita juga tak cuba nak mencegahnya.. Bila dah kena baru nak mencari ubat..sekarang ni bagi yg tgh membaca mungkin anda rasa MPG bukan untuk anda kerana anda tak perlukan ingatan anda ditingkatkan @ anda tak ada darah tinggi. Bagaimana jika saya katakan bahawa MPG merupakan makanan tambahan yg mampu mencegah penyakit Parkinson, Dimensia , Alzhemier, Strok , tekanan darah tinggi dan penyakit jantung.

Jadi fikir-fikirkan dan cegah sebelum terlambat. Seperti kawan saya selalu kata anggota badan kita tiada nilainya..


Testimoni Pengguna



Nama : Adik Mohd Izul Afik Bin Zulkifli (013-5200475)
Alamat : Pasir Putih, Ipoh.

“Adik Afik terlibat dengan kemalangan, dan mengalami kecederaan di otak sebelah kiri dan menyebabkan badan sebelah kanan tidak boleh bergerak. Setelah mengambil Memo Plus Gold kurang dari 2 minggu , bapa beliau memaklumkan beliau sudah boleh menggerakan tangan beliau dan sekarang adik Afik sudah boleh mengangkat tangan dan berdiri. Sangat mengagumkan dan bapa beliau dan seluruh keluarga sangat gembira.



Pn Asmah Yunus, Manjoi, Perak

Nama pengguna : Pn. Mazlina 019- 2262 728

“ Pn Lina saya nak bagi tau ni, kawan saya Pn.Mazlina dah mengambil 3 kotak Memoplus Gold, umur dia 39 tahun, dia sebelum ni tidak dapat tidur selama 16 tahun sejak dilahirkan pertamanya, dan dia juga ada masalah buasir yg menyebabkan dia kena ambil ubat nak buang air besar, tapi sekarang dia dah boleh tidur malam dan tidak lagi mengambil ubat untuk buang air besar. Bayangkan dulu bila dia tidak boleh tidur satu rumah dia boleh cat rumah katanya. Bila dah mengamalkan Memoplus semua masalah dia hilang. “



Nama : Nur Nadhirah
Tempat : Sri Damansara

Adik Nadhirah telah mengamalkan pengambilan Memo Plus Gold sejak 6 bulan yang lalu. Dulu dia selalu merasa letih, tertidur dalam kelas dan kurang tumpuan akibat jadual waktu yang padat bermula dari sekolah sesi pagi diikuti dengan sekolah agama dan tuisyen pada sebelah malam. Kesan daripada pengambilan Memo Plus Gold, adik Nadhirah nampak lebih bertenaga , bersemangat dan nampak peningkatan ketara dalam pelajaran dan beliau juga sudah boleh menghafal surah Yassin. Ibu beliau sangat gembira dengan pencapaian anaknya. Terima Kasih Memo Plus .


Nama : Nizarudin Md Arif (019-2767660)
Tempat : Damansara

“Dulu saya mengalami masalah resdung dan migrain yang teruk. Sejak mengamalkan Memo Plus Gold bermula Mac 2008 sehinggalah sekarang, saya tidak lagi mengalami serangan migrain walaupun kurang tidur. Saya tidak merasa letih, rasa lebih cergas dan bertenaga serta minda lebih cerdas. Masalah resdung juga semakin terkawal dan berkurangan. Saya sangat menggalakkan pengidap-pengidap migraine untuk mencubanya kerana saya amat yakin dengan keberkesanannya. Memo Plus Gold telah mengubah hidup saya”


Nama : Nur Azmira Bt Alias
Tempat : Kg Assam Jawa

“Saya telah mengamalkan Memo Plus Gold semasa saya berusia 12 tahun dan sehingga sekarang masih mengamalkannya. Saya sentiasa sihat, cergas dan dapat beri tumpuan dalam pelajaran saya. Setiap kali ujian saya mendapat keputusan yang baik . Suatu kelebihan bila mengamalkan Memo Plus Gold ialah saya jarang kena sakit. Itu yang membuatkan saya lebih gembira. Tahun ini saya akan duduki SPM dan saya akan terus mengambil Memo Plus Gold kerana ia dapat membantu menguatkan daya ingatan dan kesihatan saya.


Nama : Puan Noraini Mohd ( 04- 2270364)
Tempat : Pulau Pinang

Puan Noraini telah menjalani pembedahan saraf tunjang pada tahun May 2000. Selepas pembedahan, beliau hilang keupayaan untuk berjalan . Pelbagai ubat dan rawatan telah beliau jalani, dan pada tahun lalu beliau menjalani pembedahan sekali lagi bagi memasukkan plat besi di tulang belakang beliau. Masih menjalani fisioterapi di Hospital Pulau Pinang dan masih tidak boleh bangun berdiri dan berjalan.Beliau mengalami kemurungan dan stress yang teruk daripada keadaan fizikal beliau. Setelah mula mengambil Memo Plus Gold dan Arthrid @ Eaziflex dalam masa 2 minggu sudah menampakkan kesan yang ketara.Beliau sudah boleh menjalani latihan fisioterapi di hospital dengan keupayaannya sendiri dan telah menjalani kehidupannya dengan lebih ceria dan bersemangat. Beliau akan terus mengambil Memo Plus Gold dan Arthrid/Eaziflex.


En Azrin B. Mohd ( Tel : 016-287 6400)

Adik beliau terlibat dengan kemalangan motosikal dengan lori pada tahun 2006 di Taman Sentosa, Klang dan mengalami kecederaan pada otak sebelah kiri. Badan sebelah kanan tidak boleh bergerak dan hilang ingatan.

Terlantar di Hospital Klang selama 2 tahun. Puas berubat dan pergi berurut tetapi masih tidak dapat berjalan sendiri. Adik beliau perlu memegang dinding dan jika cuba berjalan sendiri akan jatuh semula selepas 3 @ 4 langkah.

Setelah pengambilan Memo Plus Gold selama 3 bulan keadaannya mula berubah. Adik beliau sudah boleh berjalan dari hadapan hingga ke belakang tanpa sebarang bantuan walaupun masih dalam keadaan cacat. Tahap ingatan adik beliau juga semakin pulih. Paling mengejutkan ibu beliau pula adalah apabila adik beliau ingat bagaimana menaiki motosikal walaupun terjatuh di simpang akibat tidak dapat mengawal berat badannya lagi. Sehingga kini keluarganya masih memberi adik beliau makan Memo Plus Gold dan berharap keadaan adik beliau akan kembali normal.



SMS ini adalah dari Pn. Zakiah dari Tmn Perpaduan, Ipoh ( 017-5366726 )

Terima Kasih kerana anak saya dapat 5A dalam UPSR dan dia akan terus memakannya sampai bila-bila. Seminggu sebelum anak saya menduduki UPSR dia kena demam denggi tapi tak kena tahan kat wad, cuma tinggal kat rumah saja. Mungkin daya ketahanan anak saya yang kuat dia dapat sembuh sebelum Ujian UPSR walaupun badannya lemah tapi di sebab daya ingatannya yg kuat kerana mengambil MEMO PLUS GOLD itu yg membuat saya akan terus bagi anak saya MEMO PLUS GOLD. Terima Kasih.


Nama : Haji Mokhtar ( 012-5815749)
Alamat : Taiping, Perak

“Sebelum saya mengambil Cogent db+ , bacaan paras gula dalam darah saya 14. Selepas mengambilnya selama 3 kotak / 3 minggu berturut turut, bacaan paras gula dalam darah saya turun sehingga 7.2. Saya begitu terkejut kerana sebelum ini saya telah mencuba bermacam-macam produk . Badan saya semakin cergas, saya tidak rasa letih lagi. Penglihatan saya punbertambah baik.



Nama : Pn . Zaleha (019-6347317)
Alamat : Kg. Mahkota, Sg Tua, Selayang.

` Pn Zaleha menghidap kencing manis kronik sejak lebih 6 tahun lalu hingga kehilangan sebelah kaki. Beliau sudah mencuba pelbagai jenis ubat, tapi kurang berkesan. Mula mengambil Cogent DB+ selepas itu, dan kesan ketara adalah luka pembedahan sembuh dengan cepat. Paras gula turun dari 18 mmol ke 9 dan bacaan terkini 4 mmol. Penglihatan semakin jelas malah badan terasa cergas dan bertenaga. Beliau akan terus menggunakan Cogent DB+ untuk mendapat hidup yang lebih sihat.’

Nama : Pn.Bakhipah Bt Abd Ghani
Tempat : Felda Lepar Hilir Satu, Gambang, Kuantan

Puan Bakhipah adalah seorang guru berusia 57 tahun dan menghidap penyakit stres yang kronik. Beliau mengalami simptom kemurungan, kelesuan dan kecelaruan fikiran dan terpaksa bercuti sakit selama lebih 6 bulan. Rawatan doktor pakar menunjukkan beliau mengalami sindrom kematian sel-sel dalam tubuh. Selepas hanya sebulan mengamalkan Memo Plus Gold, kesihatan Puan Bakhipah telah pulih hampir sepenuhnya dan beliau kini kembali bertugas.

`Saya rasa sangat cergas dan tidak boleh berhenti melakukan kerja. Saya sudah boleh melakukan aktiviti menjahit pakaian berjam-jam tanpa henti. Saya rasa sangat gembira dengan perubahan diri setelah pengambilan Memo Plus Gold. Terima kasih Oze Marketing yang memperkenalkannya kepada saya”, kata beliau.



Nama : Noraini Bt Ismail
Tempat : Kuantan, Pahang

Adik Noraini mula mengamalkan Memo Plus Gold pada tahun 2008. Pada tahun 2009, beliau telah menduduki peperiksaan PMR dan telah berjaya mencatat keputusan cemerlang 9A dalam peperiksaan tersebut. Menurut beliau, prestasi pembelajarannya telah meningkat semenjak pengambilan Memo Plus Gold. Proses hafalan menjadi lebih mudah dan daya ingatannya juga bertambah kuat dan berkekalan.

“ Saya rasa sangat mudah untuk menghafal ayat-ayat Quran untuk subjek Tilawah saya”, ujar beliau.




Dari : Pn.Hajar – Balik Pulau , Penang
HP: 016-463 7976

Assalamualaikum Pn.Lina, Anak perempuan saya seorang hiper-aktif. Dia mengambil Memo Plus Gold baru 2 bulan. Sekarang saya berasa Alhamdulilah dan bersyukur dengan perkembangan pelajaran anak saya.Sekarang Cikgu pun sudah tidak panggil saya ke sekolah kerana masalah hiper-aktif anak saya, dan Cikgu pun terkejut atas perubahan anak saya. Terima Kasih Memo Plus Gold.

Dari : Pn. Mawar – Nilai , Negeri Sembilan
HP: 012- 397 7539

Salam Pn.Lina, Kak Mawar sangat bersyukur pada Allah s.w.t dan puan kerana memperkenalkan Memo Plus Gold. Ia telah membantu anak saya di sekolah dan Cikgunya memuji prestasinya di Sekolah “ bagaimana kamu boleh meningkat cara mendadak sebegini cepat” – “Jawab anak saya Memo Plus Gold banyak membantu saya”. Anak saya juga boleh bangun pagi cepat dan tidak mengalami masalah keletihan lagi.Terima Kasih banyak-banyak kerana memperkenalkan Memo Plus Gold.

Dari : En Sabarudin Bin Ismail – Malim Nawar , Ipoh
HP: 019- 421 7974

Assalamualaikum Pn.Lina. Saya ingin maklumkan pada Pn.Lina saya pernah alami hilang ingatan disebabkan kemalangan. Saya tidak dapat kenali diri saya, tetapi dengan inisiatif dari keluarga saya yang telah beri saya Memo Plus Gold, syukur pada Allah s.w.t , ingatan saya mula kearah pemulihan dan sudah melebihi 60% dari dapat balik ingatan dan mula kenal diri dan keluarga. Sehingga sekarang saya masih lagi menggunakan Memo Plus Gold. Bagi Saya Memo Plus Gold memang produk No.1 yang terbaik untuk Minda yang pernah saya amalkan. Terima Kasih.

SMS dari – Hp: 016 – 5343 082

Salam Pn.Lina, Saya ada guna Memo Plus Gold dan saya juga ada masalah sakit urat. Alhamdulilah sudah 4 tahun saya menderita dan sekarang dah boleh bangun dan cergas terutama sewaktu solat, masalah darah tinggi saya pun turun selepas amalkan Memo Plus Gold. Saya tidak pernah makan ubat hospital untuk makluman puan. Terima kasih Memo Plus Gold.

Dari : Pn. Zaharah Darus, Perak
HP: 012- 5944 629

Salam , Saya ingin kongsi cerita menarik tentang Memo Plus Gold. Selain dari saya amalkan saya beri pada anak saya yang nak duduki PMR pada tahun lepas. Dia ni jenis malas belajar dari awal, bila dekat baru dia nak belajar . Masa percubaan PMR dia dapat 2A saja. Semenjak amalkan Memo Plus Gold dan bila keputusan sebenar PMR keluar anak saya perolehi 7A, 2B . Memang mengejutkan ramai pihak. Terima kasih Oze Marketing.

Dari : Pn. Miza, Kg Sg. Batu Panching-Kuantan
HP: 014- 822 0044

Salam Puan Lina, 2 orang anak saya telah menggunakan Memo Plus Gold dah hampir 6 bulan. Bila peperiksaan mereka menunjukkan peningkatan markah , dimana sebelum ini mereka tidak pernah dapat A dan kedua-dua anak saya telah Berjaya mendapatkan A dan mereka dapat menyelesaikan kerja-kerja sekolah sendiri tanpa merujuk pada kawan-kawan atau bahan lain. Setelah mengamalkan Memo Plus Gold anak – anak saya menunjukan peningkatan dalam pembelajaran mereka. Terima kasih.



Dari : Pn Norida Mohd, Georgetown-Penang
HP: 012- 401 3172

Mula mengidap Kencing Manis kira-kira 2 tahun yang lalu, mula mengamalkan Cogent db+ dan Memo Plus Gold untuk menstabilkan kandungan gula dalam darah yang sebelum ini 12/13 saya serta masalah lain seperti masalah kerabuan, keletihan yang melampau dan masalah saraf. Setelah saya dengar di radio Mutiara FM saya mencuba produk Oze dan ternyata sekarang bacaan gula saya sekarang dalam lingkung 5/6 dan bila baca sms tidak perlu cermin mata lagi dan masalah letih letih badan dah beransur baik dan saya rasa cergas setiap hari. Terima Kasih Oze Marketing.



Dari : Pn Faridah – Tg Tokong , Penang ( 012-4969241)

Saya mengalami masalah kencing manis dan sakit belakang, saya amalkan Cogent db+ dan Eaziflex , dalam 3 hari pertama saya berasa badan cergas, ringan dan malam boleh tidur lena dan belakang badan tak sakit lagi, saya juga berasa seronok nak buat kerja rumah. Tambahan pula saya seorang tukang jahit. Sekarang saya tidak sakit belakang lagi dan boleh menjahit macam biasa. Terima kasih Oze Marketing.

Dari : Pn Siti, Kedah
HP: 019- 592 5731

Salam Pn.Lina, Mak akak sakit sendi begitu teruk sekali sehingga berjalan pun menggunakan tongkat, tapi bila akak beri mak akak Eaziflex, sekarang mak akak dah boleh berjalan. Bersyukur sangat. Terima kasih Pn.Lina.

yperaktif - Bantu Anak Anda untuk Cemerlang



Adik Nur Alyaa' Maisarah sebelum Memo Plus Gold

Kisah seorang ibu yang dikurniakan seorang anak yang menghidap Hyper-Aktif

Setiap ibu di dunia ini mengimpikan kejayaan anak masing-masing. Begitu jugalah impian saya sebagai seorang ibu kepada Nur Alyaa’ Maisarah yang berusia 8 tahun. Saya, Pn.Siti berasal dari Pulau Pinang ingin berkongsi dengan anda kisah kejayaan dan cabaran yang saya lalui dalam mencapai impian tesebut.
Anak saya merupakan seorang pelajar yang cemerlang di Sekolah Jenis Kebangsaan Cina dan prestasinya pada waktu itu cukup memuaskan.

Namun begitu, pada bulan Disember 2010, dia diserang demam panas dengan suhu badan mencecah sehingga 40 darjah selsius. Saya merasa begitu cemas dan segera membawa Maisarah ke Hospital Besar Pulau Pinang untuk menjalani pemeriksaan lanjut serta mendapatkan rawatan.

Rentetan daripada itu, doktor yang melakukan pemeriksaan menyeluruh terhadap anak saya telah memaklumkan bahawa serangan tersebut telah menyebabkan kerosakkan sel- sel otak dan urat sarafnya. Doktor mengesahkan bahawa anak saya akan mengalami masalah dalam memberi tumpuan kepada pembelajarannya.

Doktor juga memaklumkan bahawa anak saya mengalami gangguan tingkah laku dan kemungkinan besar akan menghidap sindrom ADHD atau kurang daya tumpuan dan hiperaktif. Doktor menasihati saya supaya bersabar dan tabah menghadapi situasi tersebut. Berita tersebut merupakan suatu tamparan dan kejutan yang hebat buat diri saya. Perasaan saya berkecamuk dan fikiran saya bercelaru memikirkan masa depan anak saya yang suram dan cabaran besar yang perlu saya lalui dalam mendidik anak saya. Saya diselubungi kekecewaan dalam menangani masalah ini.

Namun saya tidak pernah berputus asa. Sebagai seorang ibu, saya mencuba pelbagai kaedah rawatan demi membantu anak saya membina kembali keupayaan memberi tumpuan dalam pembelajaran. Saya mula mencuba beberapa jenis produk berbentuk jus juga vitamin untuk perkembangan otak yang diwar-warkan boleh memulihkan masalah kanak-kanak ADHD , hyperaktif dengan harapan anak saya akan pulih seperti sedia kala. Namun semua itu tidak juga mendatangkan hasil. Keadaan Maisarah masih tiada peningkatan, beliau masih mengalami kesukaran mengenalpasti abjad.

Gambar Terbaru Adik Alyaa' dan Puan Siti

Apabila sesi persekolahan bermula, saya mengalami satu lagi kejutan. Pihak sekolah memaklumkan bahawa tingkahlaku Maisarah yang cenderung mengganggu rakan-rakan serta adakala mengoyakkan buku di sekolah adalah diluar kawalan para guru. Saya seringkali terpaksa ke sekolah kerana menerima aduan demi aduan dari para guru. Apabila keputusan peperiksaan penggal pertama diumumkan, Maisarah gagal dalam kesemua matapelajaran. Saya berasa tertekan dan malu dalam menghadapi masalah ini. Kadang kala saya menangisi sitiuasi ini akibat perasaan kecewa dan putus asa.

Pada suatu hari, saya terdengar suatu rancangan tajaan yang keudara di salah satu radio tempatan kegemaran saya. Rancangan tajaan oleh Oze Marketing Sdn Bhd yang memasarkan Memo Plus Gold sebagai makanan yang mengaktifkan sel-sel otak begitu menarik perhatian saya. Hati saya terdetik dan gerak hati kuat mengatakan mungkin ini penyelesaian kepada masalah yang saya hadapi.

Seterusnya, saya segera mengambil kesempatan menghubungi Pn.Norlina bagi mendapatkan maklumat lanjut tentang produk dan wakil jualan di kawasan berdekatan. Pihak syarikat lantas merujuk saya kepada stokis yang berhampiran dengan rumah saya. Setelah menceritakan peristiwa yang berlaku terhadap Maisarah, beliau mengesyorkan Memo Plus Gold kepada anak saya dan menunjuk ajar kaedah pemakanan yang betul.
Saya memastikan yang Maisarah tidak tertinggal mengambil Memo Plus Gold setiap hari selama 3 bulan tanpa henti. Maisarah meneruskan pembelajaran seperti biasa seterusnya menduduki peperiksaan penggal kedua di sekolahnya. Apabila keputusan diumumkan, saya dimaklumkan oleh Maisarah yang guru kelas ingin berjumpa saya. Saya merasa cemas memikirkan perihal tersebut.

Namun apabila saya bertemu dengan guru kelasnya, saya dikejutkan dengan berita keputusan peperiksaan Maisarah yang CEMERLANG. Dia mencapai gred A dalam kesemua matapelajaran , serta dapat menguasai bahasa cina dengan baik dan daripada mendapat nombor terakhir dalam kelas beliau mampu dapat nombor 4 untuk peperiksaan akhir tahun baru baru ini. Saya kaku seketika dan tidak percaya dengan apa yang ditunjukkan oleh guru tersebut tetapi itu adalah KEBENARANNYA. Inilah saat-saat yang begitu saya nantikan.

Saya lantas menghubungi Pn.Norlina untuk berkongsi khabar gembira ini dengan beliau. Beliau berasa sungguh gembira dan mencadangkan agar saya berkongsi pengalaman serta membantu orang yang senasib dengan saya.

Tanpa berfikir panjang, saya mengambil keputusan menjadi pengedar produk Memo Plus Gold dengan niat ikhlas membantu seramai mungkin mereka yang mengalami masalah yang sama seperti saya dan juga menolong anak-anak ADHD,hyperaktif mencapai keputusan cemerlang dalam peperiksaan .

Saya amat berterima kasih kepada Syarikat Oze Marketing kerana mengeluarkan produk yang hebat dan berkesan untuk pengukuhan daya ingatan dan perkembangan minda ini.

Kini, anak saya semakin cerdas dan bijak serta merupakan pelajar yang cemerlang setiap tahun. Sebagai ibu yang bertanggungjawab dan mengimpikan kejayaan anak, itulah satu-satunya harapan saya. Malah dengan menjadi pengedar produk Memo Plus Gold juga membantu saya menjana pendapatan yang lumayan setiap bulan dengan memasarkan produk ini kepada mereka yang memerlukan.

Bak kata pepatah, “jika tak dipecahkan ruyung, manakan dapat sagunya”. “Nak seribu daya, tak nak seribu dalih”. “Dimana ada kemahuan, disitu ada jalan”. Memo Plus Gold merupakan suatu pilihan yang tepat untuk diri saya dan seisi keluarga. Saya telah berjaya mengubah nasib anak saya. Anda juga patut mengambil langkah yang sama.



MEMO PLUS GOLD BUKAN SAHAJA DAPAT MEMBANTU MENGEMBALIKAN KESIHATAN ANDA MALAHAN JUGA MEMBERI KECEMERLANGAN UNTUK YANG MENGAMBIL PEPERIKSAAN. JUGA SESUAI UNTUK MENGHAFAZ AL-QURAN SERTA DOA HARIAN.

Share this:

JOIN CONVERSATION

1 comments: