Labels

***BELIAN JIMAT*** (4) 1001 (4) A.LAZO PERFECT CARE (2) ANUGERAH (5) ATIKA BEAUTY (1) AUNEW (1) AURA (7) AURAWHITE (2) AWET MUDA (23) B.MAGIC (2) BIO SYIFA' (2) BREAST (1) BSY (2) BUMIDOTCOM (1) CATALYST (2) COFFEE (25) COLLAGEN (6) D'ARISHA QAIRA (1) D'HERBS (27) DARA AROMATHERAPY (3) DARA NATURAL HERBS (1) DB BEAUTY (1) DCL (4) DE BELLA (1) DELIMA (4) DEWY (1) DUNIA HERBS (1) Emilay (2) ERA EDAR (3) FACE MASK (3) FASHION (1) FELLINA BEAUTY (2) FEREENA (4) FINAQISTA (1) FORTUNE RESOURCES (3) FZ's HERBS (3) GAMAT eMAS (1) GIFFARINE (13) HARGA RUNTUH (1) HEIGHT UP (1) HOUSEHOLD (2) HPA (2) HR MARKETING (5) IPCD (1) IRICH (2) IZ (6) JAMU JELITA (1) JAMU RATU MALAYA (6) JERSLIN (2) JIMAT PETROL (1) K-WHITE38 (1) KOLAGEN (33) KONGSI MAKLUMAT (3) KOSMETIK (47) KULIT (126) LANGSING (54) MATA (1) MAVELLOUS (2) MEGAH PERAWAN (5) MINSYAM (3) MISTINE (1) MONOPOD (1) NAK SIHAT (50) NATASYA (1) NOVA (1) NURBEAUTYLINE (3) NURIZ (1) ORANG KAMPUNG (2) PANTIES (1) PAYUDA (15) PEMAKANAN SUNNAH (1) PENCUCI WANITA (10) PERAPIAN HARIAN (1) PERKASA (15) PERSADA (6) PINKISH (4) PINTAR (19) Power bank (2) PRODUK FIR (6) PRODUK THAI (45) PUTIH (1) RADIANCE SIGNATURE (1) RAMBUT (11) RAWATAN (1) RAWATAN ISLAM (9) RENOWN HERBAL (2) RESDUNG (5) SABUN (32) SARANG BURUNG (2) SCRUB (1) SECRETLEAF (6) SEDAPMALAM (58) SENDAYU TINGGI (15) SERI DEWI MALAM (1) SERI MAHKOTA DEWA (7) SERI WAJAH (2) SET BERSALIN (1) SHERB (2) SIREHEMAS (5) SMART HERBS (5) SNE (1) SPA SALT (1) TANAKA (1) TESTIMONI (9) TREENEA (1) TRISIXTY (1) TUALA WANITA (1) USHINE (2) V ASIA (13) VIDA BEAUTY (1) VITAMIN (2) WANGIAN (9) WHITE BEAUTY PERFECT (4) WONDER GLOW (2) ZMASHA (11) ZOFEA (1)

Followers

Saturday, September 24, 2011

PINKISH: GLUTATHIONE COLLAGEN SOAP





HARGA TAWARAN: RM36.00 
TERMSK POS SMNJG/ SS RM40.00

HARGA PENGEDAR SILA SMS 0195417696


KINI DI DATANGKAN DLM KOTAK!!!
DENGAN 3LAPISAN WARNA!!!!

FORMULA BARU!!KESAN MENAKJUBKAN!!
Gabungan KOLAGEN & GLUTATHIONE!!


Isi Kandungan : atelocollagen,glutathione,kojic,grapeseed

BFAD (Bureu of Food and Drugs)
BIRO DADAH DAN UBAT ANTARABANGSA
RDII-MM-CT-0492

KELULUSAN ANTARABANGSA HANYA UNTUK SABUN TERBABIT!!!

GLUTATHIONE SOAP EXTRA SUPER WITH KOJIC

SABUN GLUTA KOJIK.. HOT!!


SESUAI UNTUK LELAKI DAN WANITA..
UNTUK KEGUNAAN BADAN / MUKA
HILANGKAN SEGALA YANG KUSAM JUGA MASALAH YANG MEMBELENGGU..
CUBA LAH!!! saiz besar, boleh bertahan 1 bulan ke 2 bulan..juga tidak mustahil boleh bertahan 3 bulan..


KULIT LEBIH GEBU,ANJAL,CANTIK DAN CERAH DGN SEKALI CUCIAN!!!!


Bahan Kandungan dalam sabun ini :


GLUTATHIONE
Membantu/menolong memudar dan menghilangkan masalah kulit seperti pigmentations, jerawat dan parut jerawat, age spots dan freckles.


COLLAGEN
Membantu memberi kelembapan pada kulit wajah anda selesai dicuci dengan sabun ini & dapat menganjalkan kulit anda supaya kelihatan lebih kencang + putih.


ARBUTIN
Arbutin dikenali sebagai bahan yang paling bgs dan efektif dalam pencerahan kulit muka. Arbutin menolong memperbaiki dan menjaga kulit yang rusak akibat daripada free radicals dan juga menolong menghalang pengeluaran melanin yang sangat banyak. Arbutin bgs digunakan karena tidak mengandungi bahan toksik, hidroquinon atau smua bahan berbahaya. Tiga fungsi penting arbutin ialah : Whitening effects, anti- age effect and UVB/ UVC filter


KOJIC ACID
kojic acid lebih efektif daripada whitening agen yang lain seperti hidroquinon yang berbahaya. Kojic acid lebih bgs dan tidak mendatangkan efek yg berbahaya seperti hidroquinon tu. Ia adalah natural ekstrak yang mencerahkan cela2 dan parut.


Grapeseed extract
Seperti yang kita tahu anggur adalah buah yang memiliki KANDUNGAN ANTI OKSIDAN TINGGI Yang bermanfaat untuk :*Anti radikal ,berfungsi untuk mendetoksfikasi racun.


Penggunaan yang berterusan akan membuatkan kulit lebih cerah, muda, glowing dan kulit putih bersih tanpa ada masalah kulit dari sehari ke hari. Formula unik ini akan membuatkan kulit kelihatan lebih cepat cerah, jerawat, parut dan cela2 dimuka dapat dihilangkan.


Untuk semua jenis kulit.
BFAD approved.
Dermatologist test.

Betul2 berkesan untuk kesan pencerahan seluruh badan.
Boleh digunakan badan/muka.
Cukup cuci muka menggunakan whitening gluta kojic soap untuk 2 kali sehari. Senantiasa gunakan sunblock untuk kesan yang cepat untuk lindung kulit dari matahari.


Kelebihan:
MENGHILANGKAN JERAWAT/PARUT/PIGMENTASI/STRETCHMARKS DAN CELA
MENGURANGKAN KEDUT
MENCERAHKAN KULIT YG KUSAM/GELAP
MENYAMARATAKAN TONA KULIT

TUNGGU APA LAGI????

ORDER AJA LAH.....


HEHEHE^^



Penggunaan yang berterusan akan membuatkan kulit lebih cerah,muda,berseri & sekata tanpa masalah dari hari ke hari. Formula unik ini akan membuatkan kulit kelihatan lebih cepat cerah, jerawat parut dan cela-cela dimuka dan badan dapat dihilangkan.

- ini cara ana menggunakan sabun gluta kojic:1 buku ana ptg 3 utk jadikan penggunaan 3 bulan..basah kan badan dan hanya buih shj yg letak kat kulit dan lumurkan pd badan,kemudian gosok guna kain..biarkan seketika,dan bt aktiviti lain seperti gosok gigi dll,kemudian baru bilas badan..jadi berbaloi hehee..sabun nie buih byk walaupun dah jd sgt kecil..pastikan sabun sentiasa kering dan letak dibekas rendah/penutup bekas dan terkena udara(letak kat tingkap bilik air) dgn cara ini sabun akan bertahan lama, jd sepotong td mmg blh bertahan 1 bulan..semoga cara ana dapat membantu,krn masih ramai tak tahu nak menggunakan sabun ini..mmg bess..hari demi hari mmg akan rasa kelainan..

LIHAT TESTIMONI

No comments:

Post a Comment

Create your own banner at mybannermaker.com!
Make your own banner at MyBannerMaker.com!