TESTIMONI: PURE OIL SERIES 01




Testimoni:

Selepas 5 hr penggunaan, parut jerawat berkurangan dan wajah semakin cerah. Ia juga sesuai utk menghilangkn kedutan dan lingkaran hitam pd mata. Saya tidak ketinggalan menggunakan Pure Oil Series 01 setiap hari.
Nuraizah, Kuala Pilah 019-6210479

Masalah kulit saya adalah tona kulit tidak sekata dan jerawat yg banyak. Saya guna
Pure Oil Series 01 selama 3 hari dan jeragat di wajah berkurangan serta tona kulit kembali sekata.
Hasnah, N9.

Selepas guna
Pure Oil Series 01 hampir 3 minggu, kulit mjadi lembut, cerah dan lebih anjal. Saya tidak menyangka kulit saya boleh berubah sebegini. ada yg kata usia saya 25 tahun.
Fazilah, 37 thn, 016-2669573

Kulit kepala saya sangat kering sehingga keluar kepingan kerak yg sangat ketara. Bila saya sapu 2titis
Pure Oil Series 01 ke atas kulit kepala, kepingan2 tersebut hilang dgn segera.
Mohd Shahril, 17thn.

Kesan hebat dalam seminggu

Nama: Intan Zuria Hanini Nordin
Lokasi: Taman Melati, Kuala Lumpur
Umur: 27 tahun

Kulit saya kekal lembap walaupun berada di pejabat berhawa dingin sepanjang hari. Parut dan bintik-bintik hitam diwajah juga semakin pudar dalam masa hanya”

Kembalikan keremajaan kulit dengan Pure Oil Series 01

Nama: Fazila binti Mohamad
Lokasi: Seremban, Negeri Sembilan
Umur: 37 tahun

“Perbezaan selepas mencuba Pure Oil Series 01 memang ketara! Saya mempunyai tona kulit tidak sekata, garis-garis halus dibawah mata serta jeragat di wajah. Setelah menggunakan Pure Oil Series 01 dua kali sehari, jeragat berkurangan dan kulit menjadi tegang, cerah dan berseri, sehinggakan kawan-kawan pun hampir tidak mengenali”

Hilangkan tumit merekah dengan Pure Oil Series 01

Nama: Tengku Noorasiah Engku Yusoff
Lokasi: Ketereh, Kelantan
Umur: 47 tahun

“Sangat menakjubkan! Baru pakai 2 kali pakai sudah nampak perbezaan. Tumit kaki yang merekah telah berkurangan dan kulit kaki menjadi lebih licin”

Muda lebih 10 tahun dengan Pure Oil Series 01

Nama: Dinny Mai Ayu Mohd Yusoff
Lokasi: Seremban, Negeri Sembilan
Umur: 47 tahun

“I dah pakai Pure Oil Series 01 tu dah 4 hari, ramai yang cakap muka Kak Ayu macam orang umur 35″

Pure Oil Series 01 mengembalikan tona wajah sekata

Nama: Nur Akma bt Mansor
Lokasi: Lanas, Kelantan
Umur: 20 tahun

“Saya suka menyertai aktiviti lasak menyebabkan tona kulit saya tidak sekata. Kini tona kulit saya kembali normal, malah lebih cerah setelah menggunakan produk ini. Kini saya tidak lagi risau menyertai aktiviti”

Wajah licin dan gebu dengan Pure Oil Series 01

Nama: Mahani bt Hashim
Lokasi: Kelantan
Umur: 33 tahun

“Sebelum ini kulit muka saya kusam dan tak bermaya. Setelah mencuba Pure Oil Series 01, ramai yang telah memuji saya terutama suami. Kulit muka saya kini lebih licin dan gebu”

Pure Oil Series 01 menghilangkan jerawat dalam 4 hari

Nama ; Puan Junaidah binti Kassim
Lokasi : Baling, Kedah
Umur: 41 tahun

“Alhamdulillah sangat berpuas hati dengan produk ini. Sebelum ni Kak Ju ada masalah jerawat pasir, jerawat nanah dan parut. Setelah 4 hari menggunakan Pure Oil Series 01, jerawat kering dan parut dah semakin hilang”

Pure Oil Series 01 mujarab menghilangkan parut

Nama: Siti Fadzilawati
Lokasi: Pasir Mas, Kelantan
Umur: 32 tahun

“Selepas menggunakan Pure Oil Series 01, kesan regangan selepas bersalin semakin berkurangan. Saya juga gunakannya untuk menghilangkan parut di badan anak saya dan ianya sangat mujarab”

Pure Oil Series 01 menegang dan mencerahkan wajah

Nama: Wan Maznah
Lokasi: Kelantan
Umur: 35 Tahun

“Sebelum ini saya telah mencuba bermacam produk tetapi tidak berkesan. Sejak menggunakan Pure Oil Series 01, jerawat di wajah saya semakin berkurangan dan kulit serta wajah saya semakin licin dan bersih. Bukan itu sahaja, kulit saya menjadi lebih tegang dan kelihatan lebih cerah”



DAPATKAN LEBIH BANYAK TESTIMONI MELALUI YOU TUBE

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment