SABUN AIR BERAS WANGI



HARGA TAWARAN: RM18.00 1DOZEN@12 KETUL
POSTAGE RM8.00 SMJG/RM12 SS


Sabun Air Beras Wangi import dari Thailand


Satu bar boleh digunakan sehingga 2-3 bulan jika utk muka sahaja.


Ia mengandungi 100% dari bahan semulajadi dan di rumus khas dari susu beras yang asli.

• Khasiat susu dan beras membuatkan kulit muka anda lebih cerah, lembut dan tegang

• Menanggalkan semua kotoran, minyak, dan sel kulit mati

• Berkesan menanggalkan -sel kulit mati, parut-parut jerwat, jeragat & kulit berminyak.

• Menanggalkan kesan solekan dengan efektif

Jika digunakan sebagai sabun mandi pula, ia membantu:

• Menanggalkan bintik hitam atau kesan hitam di ketiak, siku dan peha anda.

• Sesuai utk semua jenis kulit termasuk kulit bermasalah

• Memberi kesan kesegaran sepanjang hari

• Badan anda tidak akan melekit walaupun ketika atau selepas berpeluh

• Boleh menghilangkan bau badan

• Boleh digunakan sebagai pencuci muka untuk menanggalkan make up pada kulit wajah

* Menaikan Aura Seri Wajah secara semula jadi

* Menjadi kulit lebih cerah, halus dan tegang tanpa penglupasan

* Berkesan menanggalkan kotoran, minyak, sel kulit mati, parut jerawat dan jeragat

* Berkesan menanggalkan bekas Makeup pada kulit muka

* Menghilangkan kesan hitam pada bawah ketiak, di celah paha dan siku

* Sesuai digunakan untuk orang yang menghadapi masalah kulit dan resdung

* Mampu memberi kesegaran sepanjang hari serta badan tidak melekit walaupun berpeluh

* Boleh mengatasi masalah bau badan

TESTIMONI PENGGUNA

TESTIMONI 1
Saya telah mengguna sabun kecantikan susu beras dan setakat ni amat puas hati. Buih sabunnya yang halus dan lembut membuatkan kulit wajah jadi lebih licin dan tidak kusam. Ia dapat membuang sel kulit mati, kesan jerawat, mengecil pori muka dan mencerah kulit. Saya sangat berpuas hati

TESTIMONI 2
Saya sungguh berpuas hati setelah menggunakan sabun kecantikan ini, kerana ia menghaluskan kulit muka saya , lebih licin , liang roma semakin kecil, muka terasa tegang saya mendapat keyakinan apabila berurusan dengan ramai orang. Anda patut mencubanya ...barulah mendapat tahu kebaikannya, lagi ianya menjimatkan"

TESTIMONI 3
Selama ini saya mempunyai masalah kulit wajah yang tidak bermaya, kusam dan berjeragat. Selepas 3 hari menggunakannya, wajah saya nampak bersinar dan berseri. Jeragat juga semakin hilang. Saya sangat gembira dengan keberkesanan SABUN SUSU BERAS. Suami dan keluarga saya pun sangat berpuas hati dan mengalami perubahan seperti yang saya alami.

TESTIMONI 4
SABUN SUSU BERAS bagus kerana bila kita menggunakannya kulit kita tidak berminyak dan kulit kita juga menjadi tegang. Bekas hitam yang ada di muka juga beransur hilang.Yang paling bagus ialah kulit wajah bertambah halus.

TESTIMONI 5
Setelah saya memakai SABUN SUSU BERAS ,kulit saya yang selalu kelihatan berminyak telah berkurangan.Bintik-bintik hitam di muka saya pun telah berkurangan. Saya suka sabun ini kerana keharumnya yang berbeza dengan sabun yang lain.Memang bagus lah!!

TESTIMONI 6
Setelah saya menggunkan SABUN SUSU BERAS , kulit saya menjadi tegang dan cerah.Sabun ini berkesan mengurangkan kesan kesan jeragat pada muka walaupun baru menggunakannya untuk beberapa hari. Kesannya amat ketara hingga sering ditegur oleh kawan-kawan.Kini saya yakin dengan produk ini dan akan terus menggunkannya.

TESTIMONI 7
Saya sudah berumur 54 tahan,wajah saya sudah ada tompok-tompok hitam.Setalah saya mencuba SABUN SUSU BERAS ,tompok-tompok hitam di wajah saya beransur hilang.Jadi saya pun mempromosikan sabun ini kepada kawan-kawan saya.


Share this:

JOIN CONVERSATION

1 comments:

  1. hai...nk tny klo bli 12ktul 2 tmsuk pos ke sabah sarawak jgk ka?tq

    ReplyDelete