TESTIMONI: CURORA JUICE

TESTIMONI PENGGUNA
Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada “CURORA JUICE” Selepas melahirkan anak ketiga, saya disahkan oleh doktor tidak boleh mengandung lagi tetapi selepas beberapa bulan saya dapati saya mengandung anak keempat. Ini adalah hasil dari pengambilan “CURORA JUICE” yang saya amalkan beberapa bulan sebelumnya.

Puan June, Bandar Tasik Puteri , Selangor.

Tidak ada yang lebih bermakna bagi seorang wanita sekiranaya dipuji tentang paras rupa yang menawan. Saya akui saya dilahirkan dengan rupa yang cantik tetapi di sebalik rupa yang cantik sebenarnya saya mengalami masalah dalaman yang agak kritikal, terutama masalah keputihan, gatal-gatal dan bau yang kurang menyenangkan. Telah banyak duit yang telah saya habiskan untuk mengatasinya, tetapi hasilnya amat mengecewakan. Pada suatu hari rakan sepejabat telah mengesyorkan saya mengambil ”Pemakanan Kesihatan Tambahan” Berasakan 100% Herba -“CURORA JUICE”. Setelah menagambilnya selama 3 hari, saya dapati masalah di vagina saya semakin pulih dan selepas dua minggu ianya kembali normal dan saya rasa sungguh gembira sekali.
Puan Rosiah, Pengkalan Chepa, Kelantan.

Faktor umur memainkan peranan penting dalam kehidupan seorang wanita. Bagi wanita seperti saya yang mencecah umur 40-an (peringkat pra-menopause), saya selalu menghadapi masalah haid tidak teratur, gangguan emosi, tidak nyenyak tidur dan tidak bermaya. Setelah mencuba “CURORA JUICE” sebagai ”Pemakanan Kesihatan Tambahan”, saya dapati semasa haid, darah kotor keluar dengan banyaknya dan badan saya rasa sihat dan lebih bertenaga daripada sebelumnya.
Puan Ani, Subang Jaya, Selangor.

Saya diperkenalkan oleh seorang kawan kepada “CURORA JUICE”. Selepas mencubanya selama seminggu, saya dapati banyak perubahan yang berlaku ke atas diri saya. Badan saya yang dahulunya mudah letih dan lesu kembali bertenaga dan aktif. Perubahan yang amat ketara sekali ialah dalam perhubungan saya dengan suami, di mana dia selalu memuji saya lebih bertenaga daripada sebelumnya.
Puan Suzana, Kuala Lumpur.

Saya menghadapi masalah senggugut yang amat menyakitkan serta peredaran haid yang tidak teratur. Setiap kali kedatangan haid, saya terpaksa mengambil cuti sebab tidak tahan sakit, tidak selesa apatah lagi untuk bekerja. Tetapi setelah mengambil “CURORA JUICE”, masalah sengugut saya sudah tiada dan peredaran haid saya jadi teratur. Di samping itu, saya dapati badan saya bertambah sihat dan bertenaga daripada sebelumnya. Oleh itu saya syorkan kepada remaja dan wanita yang pentingkan kesihatan untuk mencuba“CURORA JUICE” sebagai ”Pemakanan Kesihatan Tambahan”.
Cik Nor Ain, Nilai, Negeri sembilan.

Di dalam umur yang masih muda (20an) saya telah disahkan doctor menghadapi masalah pembengkakan di pangkal rahim. Kesan dari masalah tersebut, saya merasa amat sakit sekali selama lebih dari setahun, dan doktor syorkan saya menjalani pembedahan. Namun pada suatu hari saya diberikan sebotol “CURORA JUICE” secara percuma oleh seorang rakan baik. Setelah mengambilnya selama 2 hari, saya merasa sakit di bawah perut. Setelah berjumpa doktor, dan saya menunjukkan kepada doktor “CURORA JUICE” kepadanya, dia menyatakan kesakitan itu berpunca dari tindak balas herba di dalam “CURORA JUICE”, yang mana ia dalam proses mengecutkan kembali pangkal rahim yang telah bengkak. Beliau syorkan saya meneruskan pengambilan“CURORA JUICE”, kerana beliau percaya kandungan herba di dalam “CURORA JUICE”baik untuk kesihatan wanita. Setelah beberapa hari, kesakitan saya beransur kurang dan saya dapati penyakit bengkak pangkal rahim saya sembuh sepenuhnya. Kini saya tidak sakit lagi. Saya benar-benar berterima kasih kepada “CURORA JUICE”.
Cik Nurul, Sungai Buloh, Selangor.

Assalamulaikum
Terlebih dahulu saya ingin mengucapkana ribuan terima kasih pada “ “CURORA JUICE”” kerana banyak membantu saya dari segi kesihatan dalaman saya seperti keputihan & senggugut yang begitu teruk sehinnggakan saya berkahwin selama 3 tahun tiada mendapat zuriat. Dengan pelbagai jenama lain saya telah mencuba tapi tidak berjaya, tetapi setelah diperkenalkan juice ini (“CURORA JUICE”) oleh kakak saudara saya, kini saya & suami saya amat gembira sekali yang mana saya kini sedang mengandung 4 bulan dengan minumnysa selama 2 minggu sahaja. Terima kasih “CURORA JUICE” kerana memberi kebahagian dalam rumahtangga dan kesihatan saya.
Daripada Puan Anis, Kangar PERLIS

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment