Labels

***BELIAN JIMAT*** (4) 1001 (4) A.LAZO PERFECT CARE (2) ANUGERAH (5) ATIKA BEAUTY (1) AUNEW (1) AURA (7) AURAWHITE (2) AWET MUDA (23) B.MAGIC (2) BIO SYIFA' (2) BREAST (1) BSY (2) BUMIDOTCOM (1) CATALYST (2) COFFEE (25) COLLAGEN (6) D'ARISHA QAIRA (1) D'HERBS (27) DARA AROMATHERAPY (3) DARA NATURAL HERBS (1) DB BEAUTY (1) DCL (4) DE BELLA (1) DELIMA (4) DEWY (1) DUNIA HERBS (1) Emilay (2) ERA EDAR (3) FACE MASK (3) FASHION (1) FELLINA BEAUTY (2) FEREENA (4) FINAQISTA (1) FORTUNE RESOURCES (3) FZ's HERBS (3) GAMAT eMAS (1) GIFFARINE (13) HARGA RUNTUH (1) HEIGHT UP (1) HOUSEHOLD (2) HPA (2) HR MARKETING (5) IPCD (1) IRICH (2) IZ (6) JAMU JELITA (1) JAMU RATU MALAYA (6) JERSLIN (2) JIMAT PETROL (1) K-WHITE38 (1) KOLAGEN (33) KONGSI MAKLUMAT (3) KOSMETIK (47) KULIT (126) LANGSING (55) MATA (1) MAVELLOUS (2) MEGAH PERAWAN (5) MINSYAM (3) MISTINE (1) MONOPOD (1) NAK SIHAT (50) NATASYA (1) NOVA (1) NURBEAUTYLINE (3) NURIZ (1) ORANG KAMPUNG (2) PANTIES (1) PAYUDA (15) PEMAKANAN SUNNAH (1) PENCUCI WANITA (10) PERAPIAN HARIAN (1) PERKASA (15) PERSADA (6) PINKISH (4) PINTAR (19) Power bank (2) PRODUK FIR (6) PRODUK THAI (45) PUTIH (1) RADIANCE SIGNATURE (1) RAMBUT (11) RAWATAN (1) RAWATAN ISLAM (9) RENOWN HERBAL (2) RESDUNG (5) SABUN (32) SARANG BURUNG (2) SCRUB (1) SECRETLEAF (6) SEDAPMALAM (58) SENDAYU TINGGI (15) SERI DEWI MALAM (1) SERI MAHKOTA DEWA (7) SERI WAJAH (2) SET BERSALIN (1) SHERB (2) SIREHEMAS (5) SMART HERBS (5) SNE (1) SPA SALT (1) TANAKA (1) TESTIMONI (9) TREENEA (1) TRISIXTY (1) TUALA WANITA (1) USHINE (2) V ASIA (13) VIDA BEAUTY (1) VITAMIN (2) WANGIAN (9) WHITE BEAUTY PERFECT (4) WONDER GLOW (2) ZMASHA (11) ZOFEA (1)

Followers

Wednesday, February 27, 2013

VITAMIN C 1000MG PHARMA PAHANG

HARGA PASARAN: RM80.00/100BIJI
HARGA TAWARAN: RM70.00 SMNJG / RM75.00 SS (TERMASUK POS)

HARGA BORONG SHOPPINGDJARI2U: 
5BOTOL X RM50.00
10BOTOL X RM45.00
20BOTOL X RM40.00
50BOTOL X RM38.00

Pengambilan 1 biji sehari. Sangat berkesan! Disyorkan oleh Doktor Pakar.


Dalam seminggu kulit akan menjadi lembut dan lembap semulajadi. Jerawat akan mengecut dan berkurangan. Ia akan membuang toksin dari badan dan menjadikan badan lebih sihat dan bersih.

Semakin lama mengamalkan, semakin cerah berseri dan seperti memakai blusher! Tak percaya lihat testimoni dan cuba sendiri!!
Anda Tertanya-tanya………..

S: Kandungan Vitamin C
J: 70% oren dan 30% anggur. Ia organic, halal dan diluluskan oleh KKM. Disyorkan oleh pakar kulit Malaysia. Sebiji pil sama dengan 7 biji oren Sunkist!

S: Berapa cepat boleh nampak kesan Vitamin C?
J: Setiap individu lain-lain kesanya. Ada seminggu dah nampak kesan, ada sebulan dan seterusnya. Selalu sebulan tu dah rasa kesanya.

S: Ada kesan tak elok ke makan Vitamin C ni?
J: Sama macam kita makan vitamin C masa kecik, takda kesan buruk pape kan? Jadi jangan risau k.

S: Kalau stop Vitamin C boleh maintain tak kulit kita?
J: Kalau stop takkan sama dengan masa ambil Vitamin C, sebab kita dah tak serap zat yang cukup. Tapi kulit masih ok. Cuma tak sebest masa amal Vitamin C ni. Boleh ambik beberapa kali dalam seminggu bila rasa kulit dah ok.

S: Perlu pantang apa-apa kalau ambik Vitamin C?
J: Tak perlu. Ia hanya vitamin.

S: Mengandung boleh makan?
J: Ya. Boleh amal untuk ibu-ibu mengandung dan menyusu. Bagus untuk ibu dan bayi. Boleh banyakkan susu badan juga.

S: Menggemukkan?
J: Tidak

Jadi apa tunggu lagi? Anda cuba, anda cantik, anda suka! 

• Vitamin C dgn ketinggian 1000mg setiap capsule sama seperti kita inject vit c dalam badan untuk whitening.
• Kebaikan produk ni kita tidak perlu sakit kena cucu jarum hanya telan dengan air sahaja dan mengandungi antioxidant yang tinggi dan baik untuk kecantikan kulit.
• Secapsul 500mg bersamaan dengan 10 x biji oranges, 1000mg bersamaan 20 x biji oranges dan hanya pengedar sah sahaja yg boleh jual.
• Sangat bagus untuk kulit muka dan seluruh badan..akan kelihatan cerah berseri,putih dan mulus
• Sesuai untuk wanita dan lelaki,umur 12 tahun keatas
• Sesuai untuk ibu mengandung
• Sesuai untuk ibu yang menyusukan baby(air susu akan banyak)
• Sesuai diambil ketika period
• Memudarkan parut2 dimuka dan badan.
• KKM approve
• 100% halal
TESTIMONI
"ambil Vitamin C bru 3 mggu lebey :) xpakai mekap2 bagai..juz bedak johnson baby ja...dlu siap ngn krim n compact powder... tu pn kusam..kalo time pnas, muka berminyak cam leh goreng ikan....tapi skrg, knfiden sket kot nk kuaq umah xpkai bedak pun :P

No comments:

Post a Comment

Create your own banner at mybannermaker.com!
Make your own banner at MyBannerMaker.com!