Avail: Green Fit

 
HARGA PASARAN: RM75.00
 /15SACHETS X15GM
HARGA TAWARAN: RM70.00 
Keistimewaan


100% Semulajadi
Senang, Mudah, Enak dan Sihat
Tidak berasa sakit perut
Tidak menyebabkan cirit-birit
Tidak mengandungi perasa, pewarna, pengawet dan gula tiruan
Tidak mengandungi bahan julap
Tidak mengandungi kandungan GMO

Ramuan Utama and Kelebihan Greenfit
Kelebihan

Meningkatkan fungsi sistem pencernaan
Meningkatkan tahap metabolisma tubuh
Melembutkan najis, menggalakkan pergerakan usus
Menggalakkan pembiakan bateria baik dalam usus
Mencegah dan membantu penyembuhan ulser serta keradangan pada saluran gastro-usus
Mencegah dan membantu masalah sembelit serta buasir
Mengawalatur berat badan
Mencegah masalah obesiti
Mengurangkan risiko kanser usus besar dan payu dara
Mengawalatur tahap kolesterol dan gula darah
Anti-pengoksidaan, mencantikkan kulit dan mengawet muda

Green Fit ialah fiber iaitu lignin(terdapat dalam batang, kulit dan daun sayur2an), serbuk gandum, rumput gandum, serbuk epal dan sekam benih silium. Fiber atau serat memang tidak boleh dinafikan sangat diperlukan oleh tubuh untuk menghindari sembelit, menurunkan kolestrol serta bagus untuk mereka yang sedang berdiet kerana serat membuatkan anda rasa kenyang. Sekiranya diperhatikan kebanyakan khasiat Green Fit ini bertumpu di perut dan usus. Perut itukan punca datangnya penyakit; we are what we eat. Jadi isilah perut anda dengan benda2 yang menyihatkan
Komponen lain dalam Green Fit ialah aloe vera. Keberkesanan aloe vera terutamanya untuk kecantikan kulit dan rambut memanglah cukup popular malahan Cleopatra, ratu Mesir terkenal itu juga dikatakan menggunakan aloe vera untuk kecantikan kulit dan rambutnya. Aloe vera dikatakan mampu merangsang penghasilan kolagen yang baik untuk mengekalkan kemudaan pada kulit (..awet muda lagi). Sebenarnya bukan setakat itu sahaja kebaikan aloe vera. Tumbuhan ini juga dikatakan dapat membersihkan bahagian perut dan saluran pencernaan bagi mengelakkan beberapa penyakit seperti gastrik dan ulser. Sifatnya yang beralkali juga dapat membantu mengurangkan masalah asid berlebihan dalam badan yang merupakan punca kepada masalah sukar menghadamkan makanan
Salah satu satu komponen dalam Green Fit ialah alfalfa. Rasanya semua orang tahu kelebihan alfalfa yang tinggi dengan protein, kalsium, mineral, vitamin B, vitamin C, vitamin E dan vitamin K dan telah digunakan dalam dunia perubatan herba lebih 1500 tahun. Khasiatnya memang superb hingga tumbuhan ini digelar sebagai “bapa segala makanan”. Carilah di Internet, memang banyak artikel tentang alfalfa. Selain untuk merawat penyakit2 dan mengatasi masalah penghadaman yang paling menarik hati ialah alfalfa ini dikatakan mujarab untuk awet muda. Dikatakan juga alfalfa boleh menambahkan air susu ibu, merawat keputihan dan juga membantu dalam hubungan suami isteri serta mengatasi masalah nafas dan badan berbau.
Spirulina..semua orang tahu akan khasiat spirulina. Seperti alfalfa, spirulina juga kaya dengan pelbagai zat yang membolehkannya untuk membersihkan darah serta membuang toksin dalam badan. Spirulina juga membantu dalam meningkatkan kadar metabolisme badan; jadi dapatlah membantu mereka yang ingin mengawal berat badan. Fungsi lain ialah seperti meningkatkan kolestrol baik dan menurunkan kolestrol jahat.



SEMBELIT....JGN PANDANG RINGAN....

SEMBELIT PUNCA BUASIR....MENAKUTKAN...

Sembelit yang berpanjangan dan serius mungkin boleh menyebabkan buasir yang disebabkan oleh menahan untuk membuang air besar atau anal fissures (koyakan pada kulit di sekeliling anus). Ia berlaku disebabkan oleh najis yang keras meregangkan otot sphincter. Kesannya, pendarahan rektum mungkin berlaku, di mana darah kelihatan di permukaan najis.

Kadang kala, regangan menyebabkan rektum terkeluar (terjatuh) dan ini boleh menjurus kepada pengeluaran mukus dari dubur. Rektum yang terkeluar dengan teruk dan kronik memerlukan pembedahan untuk menguatkan dan mengetatkan otot spinchcter dubur atau untuk membaiki lapisan yang terkeluar (terjatuh)

 

Testimoni Para Pengguna Greenfit

Fatimah Binti Ngah, 47 Tahun, Kuala Terengganu
Selepas minum Green Fit, saya tidak berasa sakit perut dan tidak berlaku cirit-birit. Dengan senangnya saya membuang 2 kali air besar dalam jisim yang banyak pada keesokan hari.


Sanadi Bin Abdul Latif, 45 Tahun, Kuala Terengganu
Rasa dan bau Green Fit memang enak, saya membuang air besar 4 kali pada keesokan hari! Saya berasa kempis perut!


Wong Wai Ling, 33 Tahun, Selangor
Dirunsingkan oleh masalah sembelit serius dalam jangka masa yang berpanjangan.

Rasa Green Fit memang enak, selepas minum saya tidak berasa kembung perut, tidak berasa beban, senang dan mudahnya membuang air besar dengan kerap dan banyak.



Robert Gilinga, 46 Tahun, Sandakan, Sabah
Keras di bahagian perut, selalu berasa sakit perut, kembung perut dan susah membuang air besar.

Rasa Green Fit sangat sedap, kesannya memang hebat. Tiada sakit perut & cirit-birit, senang membuang air besar. Najis panjang & banyak dibuang. Berasa selesa, ringan & segar!


Siti Aishah Binti Mohd Nong, 27 Tahun, Kuala Terengganu
Sembelit serius, seminggu buang sekali dan perlukan ubat julap.

Selepas mencuba Green Fit, saya amat memuaskan, ia tidak menyebabkan sakit perut, senang membuang air besar dan banyak dibuang, minyak makanan turut dibuang, jerawat pada muka sudah kering!



Sahida Shaari, 19 Tahun, Tanah Merah, Kelantan
Saya mengalami masalah sembelit walaupun badan kecil (42kg). Selalu perlu memaksa bila membuang air besar dan menyebabkan kesakitan.

Selepas mencuba Green Fit, saya lebih senang membuang air besar, tidak perlu paksa-paksa dan minyak makanan juga dibuang.


Jamie Lim Lee Yong , 31 Tahun, Pulau Pinang
Sekeluarga saya bermasalah sembelit. Anak perempuan saya yang berumur 4 tahun hanya membuang air besar beberapa hari sekali. Najisnya sangat keras dan nangis setiap kali buang air besar.

Rasa Green Fit enak, anak perempuan saya amat suka. Dia tidak lagi sembelit, najis lembut dan mudah dibuang. Masalah sekeluarga saya telahpun selesai.


Goh Teik Choo, 51 Tahun, Pulau Pinang
Saya seorang pesakit kencing manis dan menghadapi masalah sembelit. Saya berasa susah membuang air besar kerana najis keras dan hanya membuang air besar 4 hari sekali.

Selepas mencuba Green Fit, saya tidak lagi sembelit. Saya boleh membuang air besar dengan senangnya setiap hari.


Timothy Kaoh, 46 Tahun, Kota Kinabalu, Sabah
Saya menghadapi masalah sembelit, migrain, sesak nafas selepas makan dan selalu berasa mengantuk

Selepas mencuba Green Fit, saya membuang air besar sebanyak 2 – 4 kali setiap hari. Saya berasa amat lega, segar dan tidak mudah letih.


Gooi See Min, 18 Tahun, Pulau Pinang
Saya bermasalah sembelit, 2-3 hari buang air besar sekali.

Selepas minum Green Fit, saya boleh membuang air besar setiap hari tanpa beban. Green Fit juga membantu saya menurunkan berat badan saya.


Zaleha Ibrahim, 34 Tahun, Kuala Terengganu
Saya berasa kembung perut setiap pagi. Perut saya berangin, 3 hari buang air besar sekali dan sikit dibuang.

Selepas mencuba Green Fit, saya banyak kentut berbau dan kerap membuang air besar, najis yang dibuang berbau busuk dan berwarna hitam. Saya tidak lagi berasa kembung perut dan tidak berasa lapar walaupun kerap membuang air besar.


Chow Geok Peng, 30 Tahun, Kuala Terenggan
Saya menghadapi masalah sembelit selepas bersalin.

Selepas mencuba Green Fit, saya boleh mengosongkan perut saya setiap pagi. Yang menakjubkan, saya telah 3 kali membuang koprostasis yang panjang iaitu selepas meminum Green Fit uncang ke-4, ke-10 dan ke-15!


Mohd Asri Bin Ali, 39 Tahun, Kuala Terengganu
Bermasalah membuang air besar dan najis tenggelam.

Selepas mencuba Green Fit, najis menjadi lembik dan terapung di permukaan air. Selepas seminggu meminum Green Fit, koprostasis yang panjang telah dibuang. Saya tidak lagi menghadapi masalah pembuangan dan berat badan saya telah menurun sebanyak 2kg dalam masa sebulan.


Wilhelmina Janing, 27 Tahun, Kota Kinabalu, Sabah
Saya menghadapi masalah sembelit dan selalu berasa sakit perut. Selain itu, kulit saya bertompok-tompok hitam dan selalu berasa lemah.

Selepas mencuba Green Fit, saya berasa segar dan sihat. Saya tidak berasa sakit perut dan berat badan telah menurun. Kulit saya semakin cerah dan berseri.


Tan Dai Ning, 38 Tahun, Bintangor, Sarawak
Saya menghadapi masalah sembelit dan kegemukkan, 2 hari membuang air besar sekali.

Hanya mencuba 1 uncang Green Fit, saya membuang banyak air besar pada keesokan hari. Saya berasa amat selesa dan ringan. Selepas 3 minggu meminum Green Fit, berat badan saya telah turun sebanyak 5kg dan lilitan perut telah menurun 6 inchi. Green Fit memang Hebat!


Fiona Mah, 20 Tahun, Sibu, Sarawak
Saya menghidapi masalah sembelit serius sejak kecil. Saya hanya membuang air besar sebulan sekali!

Saya membuang air besar sebanyak 3 kali pada keesokan hari pertama mencuba Green Fit. Dengan bantuan Green Fit, kini saya boleh membuang air besar setiap hari dengan senangnya! Saya berasa amat gembira dan senang hati!


Pauline Wong, 58 Tahun, Bintangor, Sarawak
Perut saya kembung dan berasa tidak selesa

Selepas 3 minggu meminum Green Fit, perut saya telah kempis dan berat badan saya telah menurun sebanyak 4kg!


Elisabeth Tiong Guong Ming, 41 Tahun, Bintangor, Sarawak
Saya membuang air besar 2 – 3 hari sekali. Selalu duduk di tandas selama setengah jam, tetapi masih tidak dapat membuang air besar. Perut saya kembung dan tiada selera makan.

Selepas meminum Green Fit, saya tidak lagi menghadapi masalah sembelit. Selepas 1 minggu meminum Green Fit, lilitan perut saya telah semakin mengecil. Saya berasa amat selesa dan selera makan telah bertambah baik.


Hjh. Sarbanun Binti Hj. Masuot, 51 Tahun, Sarawak
Saya bermasalah sembelit, sakit pinggang serta belakang dan perut sebu dan keras.

Koprostasis saya telah dibuang! Lebih senang membuang air besar dan tidak perlu duduk lama di tandas. Sakit pinggang dan belakang semakin berkurangan dan perut saya tidak terasa kembung sebab kerap membuang angin. Lenguh-lenguh badan hilang dan berasa lebih bertenaga.


Phang Chiew Joon, 53 Tahun, Kuching, Sarawak
Air besar yang dibuang amat sikit dan perlu minum banyak air supaya lebih senang membuang.

Pada hari kelima selepas meminum Green Fit, banyak najis hitam telah dibuang. Saya berasa selesa dan perut sudah kempis.


Rozita Binti Othman, 43 Tahun, Selangor
Saya mengalami masalah sembelit yang agak teruk sejak sekolah menengah. Saya terpaksa mengambil ubat julap dari doktor untuk mengatasi masalah ini.

Sejak meminum Green Fit, masalah sembelit saya telah diatasi. Saya tidak lagi risau dan tidak perlu memakan ubat julap lagi. Berat badan saya telah menurun sebanyak 5kg.


Tan Heng Chong, 29 Tahun, Selangor
Saya mengalami masalah sembelit, 1-2 hari membuang air besar sekali.

Selepas kali pertama meminum Green Fit, saya telah membuang air besar sebanyak 4 kali pada pagi keesokan hari. Kini, saya membuang air besar sekurang-kurangnya 2 kali sehari. Saya berasa ringan dan bersemangat.


Chow Eng Soon, 26 Tahun, Selangor
Saya mengalami masalah sembelit, muka banyak jerawat, sendawa berbau busuk dan berasa gatal di seluruh badan.

Selepas meminum Green Fit, najis hitam berbau telah dibuang. Kini, saya boleh membuang air besar dengan senang setiap hari. Jerawat muka saya telahpun mengering dan jarang berasa gatal badan.


Raja Reduan Bin Raja Mahmud, 31 Tahun, Selangor
Lebih kurang 1 bulan saya tidak dapat membuang air besar. Doktor mengesahkan bahawa usus saya bengkak sehingga saya tidak dapat berjalan seperti biasa.

Selepas meminum 2 uncang Green Fit, pagi dan malam. Pada keesokannya saya dapat membuang air besar seperti biasa!


Rano Bin Ramli, 28 Tahun, Bukit Mertajam, Pulau Pinang
Saya mengalami masalah sembelit dan obesiti. Berat badan menaik setiap bulan.

Selepas meminum Green Fit, masalah sembelit saya telah diatasi. Setelah sebulan meminum Green Fit, berat badan saya dapat dikawal dengan baik, tidak lagi menaik setiap bulan.


Sam Teoh Seng Hoe, 61 Tahun, Pulau Pinang
Saya hanya membuang air besar sekali sehari, sedikit najis dibuang dan masa pembuangan tidak tetap.

Selepas 2 hari meminum Green Fit, masa pembuangan saya menjadi tetap 3 kali sehari.



Noor Ashikin Jamaluddin, 26 Tahun, Bukit Mertajam, Pulau Pinang
Saya mengalami masalah sembelit selepas bersalin. Saya dapat membuang air besar 2-3 hari sekali.

Selepas mencuba Green Fit, saya boleh membuang air besar sebanyak 2-3 kali sehari dengan mudah, tanpa cirit-birit. Saya berasa segar dan berseri setiap hari.


Wan Aishah Tayib, 34 Tahun, Kedah
Saya menghadapi masalah sembelit serius, 1 minggu baru sekali membuang air besar dan perut saya selalu kembung.

Selepas meminum Green Fit, masalah sembelit telah diatasi dan perut saya tidak kembung lagi.


Aida Binti Tengah, 33 Tahun, Terengganu
Saya 2 hari baru membuang air besar sekali, najis saya berbiji-biji.

Selepas meminum Green Fit, saya boleh membuang 3 hingga 4 kali air besar sehari. Perut saya sudah kempis!


Mariatun Binti Mustaffa, 42 Tahun, Kuala Terengganu
Saya mengalami sakit-sakit badan dan terasa mengantuk dan letih pada waktu siang walaupun tidur 9 jam setiap malam.

Selepas 2 hari mencuba Green Fit, saya berasa segar, bersemangat dan tidak lagi terasa mengantuk pada waktu siang.


Norziah Binti Mohd Hutnai, 33 Tahun, Terengganu
Saya menghadapi masalah seperti tubuh mudah letih, berat badan susah turun dan kulit kering.

Green Fit sungguh sedap, saya membuang air besar sebanyak 3 kali sehari. Berat badan saya telah menurun sebanyak 7kg dalam masa 2 minggu sahaja.


Hiew Siok Huay, 37 Tahun, Kuala Terengganu
Berat badan saya telah menurun sebanyak 2kg walaupun saya tidak mengawal atau menukar cara pemakanan saya.


Halijah Binti Wahab, 55 Tahun, Terengganu
Saya menghadapi masalah sembelit, muka kusam dan berbintik-bintik hitam.

Setelah meminum Green Fit, masalah sembelit telahpun hilang. Muka saya lebih cerah dan licin, berat badan saya pun makin menurun.


Mohamad Hafiz Bin Suhaili, 19 Tahun, Kuching, Sarawak
Hebatnya, setelah habis sekotak Green Fit, berat badan saya telah menurun sebanyak 5kg (dari 126kg ke 121 kg)!


Chua Hoo Yong, 52 Tahun, Kuching, Sarawak
Green Fit telah memberi saya perasaan yang puas membuang air besar. Saya boleh membuang air besar dengan senang dan banyak. Green Fit Makes Me Fit!


Maheran Binti Yusof, 47 Tahun, Kuching, Sarawak
Selepas meminum Green Fit, saya lebih senang membuang air besar, perut tidak sebu dan badan berasa ringan!


Abd. Latip Bin Julaihi, 52 Tahun, Mukah, Sarawak
Selepas meminum Green Fit, saya boleh membuang air besar dengan lancar dan banyak. Berat badan telah menurun sebanyak 3kg selepas habis sekotak Green Fit.


Juita Hj. Masuot, 47 Tahun, Mukah, Sarawak
Selepas meminum Green Fit, saya membuang air besar dengan banyaknya sehingga saya berasa ringan dan lega. Sistem penghadaman saya telah bertambah baik dan badan menjadi lebih Fit!

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment