DIAMOND FOUNDATION

RM59.90/25gm



"Foundation" ajaib yang merawat cela wajah dalam masa 1MINIT!!

Kandungan:
Biji Anggur,
kolagen
· Mengandungi SPF 35 & minyak biji anggur yang bertindak sebagai anti-oksidan yang melindungi sel kulit mati selama 12 jam dari sinaran UV dan pencemaran yang boleh merosakkan kulit.
· Meningkatkan keanjalan kulit.
· Mengandungi Vitamin E untuk membantu menutup parut jerawat, jeragat dan kedutan di wajah.
· Sesuai digunakan oleh mereka yang berkulit cerah dan sawo matang.
· Sesuai juga sebagai bedak asas dan krim siang.
· Boleh digunakan oleh lelaki dan wanita.
· Sesuai untuk kulit sensitif, berjerawat, berjeragat dan kulit normal.
· Ianya kalis air dan boleh bertahan selama 12 jam.
Jimat, bersaiz besar, boleh digunakan 5-6bulan.
· Simpan di tempat bersuhu bilik (30°-35°C)

TESTIMONI


( Ziha -012-9882763 )
" Memakai krim adalah amalan harian saya apabila ingin keluar rumah mahupun ke tempat kerja. Namun ia tidak dapat menutup parut jeragat dan jerawat yang ada di wajah saya. Saya juga pernah menggunakan foundation dari jenama yang lain di atas nasihat kawan-kawan. Namun kulit saya menjadi tidak sekata dan bertompok-tompok kerana foundation tersebut cair. Setelah kawan saya memperkenalkan produk ini kepada saya, saya sangat berpuas hati kerana ianya tidak cair dan bertompok-tompok. Wajah saya juga kelihatan berseri dan sekata. Apa yang saya suka tentang produk Diamond Foundation ini adalah; wajah dan solekan saya kelihatan natural selepas memakainya.

Pn Aziah - P.Pinang
Kerana faktor umur dan keturunan, wajah saya berkedut dan berjeragat..saya sudah jemu mencuba berbagai produk kerana tidak berkesan, malah wajah saya bertambah teruk!! Setelah mencuba Diamond Foundation ternyata ianya berkesan!! sehinggakan ramai yang menyangka saya melakukan suntikan botox..

Pn Syarifah-012-3995444
Akibat produk penglupasan saya mengalami masalah jeragat, tompok hitam yang teruk!! ini menyebabkan saya tidak yakin pada diri sendiri. Setelah mencuba Diamond Foundation wajah saya kelihatan gebu, dan bertambah cerah.

Diana - 017-3108313
Saya telah mencuba berbagai foundation yg berjenama dan mahal, saya tertarik untuk mencuba Diamond Foundation kerana harganya murah berbanding produk lain.. ternyata ia bukan sekadar gimik tetapi memang terbukti berkesan dgn sekali sapuan wajah akan berubah serta-merta...percayalah!! anda patut mencubanya.

SEBELUM

SELEPAS

SEBELUM

SELEPAS

SEBELUM

SELEPAS

SEBELUM

SELEPAS

Share this:

JOIN CONVERSATION

2 comments:

  1. ala...boleh tak pic selepas tu pun..bukan pic yg make up...br tau n nampak kesahihan nya...

    ReplyDelete
  2. yup..sy pn tringin tgk gmbr real yg selepas tu:)

    ReplyDelete