GEL SIREH SLIM

RM35.00


GEL SIREH SLIM (dari Sireh Emas)

Terdapat banyak Gel pelangsing dipasaran pada hari ini. Namun saya mengesyorkan anda mencuba Gel Sireh Slim kerana KELEBIHAN berikut yang tidak ada pada gel pelangsing yang lain


Dibuat dari bahan-bahan berasakan herba iaitu ekstrak daun sireh. Flavournoid dan Polyphenol yang terdapat dalam daun sireh membantu menegangkan kulit yang telah kendur selepas bersalin, mengelakkan kedutan kulit dan membantu melancarkan pengedaran darah.

Tidak mengandungi kafein. Oleh itu ia selamat digunakan oleh ibu yang meyusukan anak.

Tidak berbau. Kebanyakan gel pengempis perut dipasaran berbau seperti minyak angin dan berbau herba. Oleh itu ia boleh dipakai sewaktu hari bekerja.


Tidak berminyak dan tidak melekit kerana ia berasaskan air dan mudah meresap kedalam kulit untuk memberikan hasil tindak balas yang optimum.
Membantu tubuh membakar lemak & selulit

Mengecutkan tisu kulit untuk membentuk tubuh kembali langsing

Menyingkirkan lemak melalui tindakbalas metabolic lipid secara perkumuhan

Memberi keselesaan kepada penggunanya kerana ia tidak berminyak


Kesan tindakbalas
  • Pemakaian yang sempurna akan memberi kesan hangat lebih dari 12 jam.

Cara penggunaan

  • Usapkan secara arah lawan jam pada tempat yang berlemak.
  • Untuk kesan yang lebih baik guna bersama bengkung dan senaman.
  • Sapukan gel Sireh Slim ini diperut dan pinggul anda setiap kali sebelum memakai Bengkung.
  • PERHATIAN!!! Untuk mengelakkan anda dari menyapu gel sehingga overdose dan menyebabkan rasa pijar, sebaik-baiknya sapu sedikit dahulu dibahagian pinggang dan perut. Jika tidak terasa panas barulah ditambah gel lagi sehingga anda rasa panas.

Lihat apa kata mereka yang telah menggunakan
Gel Sireh Slim ini





Noraziah (Putrajaya)

Saya dah terima bengkung saya semalam. Malamnya saya pakai jel tu jer.. a'ah lah panasnya lama gak la..Pagi ni saya pakai bengkung dan jel sekali. Tapi saya pakai jel dulu... biarkan kering(meresap ke kulit la kiranya dulu) ... pastu baru saya pakai bengkung. Saya tak la letak tisu seperti yang disarankan akak tu... Pasal saya pikir payah sket la sebab saya ni bergerak aktif dan kadang-kadang memerlukan saya berlari..Memang betul panasnya tahan lama... Rasa macam pakai jel felisa gak... Aper pun saya tetap berpuas hati memakainya walaupun baru satu hari memakainya. Selama ni dah dua orang anak takder pun pakai bengkung.. dua-dua pun ceaserean... Terima kasih...

*******************************************


Ehem...

Kak, saya nak cerita pengalaman saya hari sabtu tadi pula. Sabtu tadi badan saya rasa seram-seram sejuk macam nak demam. Sebelum tu petang semalamnya lepas mandi ada pakai jel tu. Tapikan... ni nak bagitau ni kat sesemua orang yang betapa kuatnya jel ni panasnya... Tak macam losyen yang ada di pasaran baru-baru ini.
hehehehe.... Nak tau apa jadi???
Memandangkan badan tu dah rasa seram sejuk saya pun berselimut la... Tidur terus.. Bila dah berselimut tu tau-tau sajalah mesti la berpeluh. Tak pakai kipas ye... Nak tau aper jadik?? Haaa... jel yang saya pakai petang semalam tu kat perut panas balik you.... fulamak pada masa tu... Tak sangka kuatnya panas dia bertahan..
Lagi satu kalau kita bersenam dan berpeluh... hasilnya lagi berkesan... Kalau dok dalam air-cond takder ler kesannya sangat...



Komen Kak Faz

Betul tu Aziah.. kalau nak kesan yang ketara seelok-elok nya pakai gel dan aktifkan badan sebab gel ni akan "bekerja" bila badan kita aktif.
Kalau dalam office berhawa dingin tu lambat lah sebab kita tak bergerak sangat. Ditambah pula dengan suhu sejuk aircond, jadi tak berapa ketara kesannya. Bagi sesiapa yang bekerja dibilik berhawa dingin tu, cuba perhatikan, masa petang balik dari kerja tu mesti perut rasa panas balik sebab masa tu kita bergerak dan berada di persekitaran yang tidak berhawa dingin.




Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment