TESTIMONI: CCPP



TESTIMONI

onie
Saya minum Cocoa Collagen Power Plus ni bagus la,saya kerap buang angin...kencing lawas..badan saya rasa segar.Nampak la perbezaannya.Sebelum ni tumit kaki saya pecah-pecah..betul kata kawan saya tu...lepas saya amalkan tumit kaki saya nampak bersih...xde lagi pecah-pecah tu..x menyesal saya minum cocoa ni.

Kak Nur:
Betul tu... kak nur rasa macam nak minum selalu jer...actually kak nur ni memang malas kalau bab2 nak bancuh air ni...tp sejak beli Cocoa Collagen ni kan...sehari sampai 2 kali minum...rajin la plak..memang sedap sangat...perubahan yang kak nur rasa...masa buat keje... badan x rasa letih..kulit pun rasa halus cam kulit baby jer...memang best la...ni tengah pantau la apa lagi perubahan seterusnya.

Hamba ALLAH:
Thank u, lepas minum Cocoa Collagen ni selama seminggu,saya dpat rasakan keinginan untuk melakukan hubungan intim dengan suami kembali membuak. Selepas melahirkan 3 orang anak di tambah dengan penat bekerja,keinginan untuk melakukan hubungan intim seolah hilang.Tapi selepas minum Cocoa Collagen dengan izin ALLAH, Alhamdulillah dapatlah saya menjalankan tanggungjawab yang penting ini. Thanks.

TESTIMONIAL (drink Cocoa Collagen 4 one week.)
-Breast macam besar & bulat...baju kebaya aku kat bahagian dada tu jadi ketat,laki aku pun terkejut.
-Muka glowing..x tau la ni perasaan sendiri ke???yang nyatanya aku x payah pakai beauty cream/collagen cream dan ramai member2 tegur perubahan aku..

Testimonial
akak....nak update lagi nih... JERAWAT? DAH HILANG!!!!!suke sangat... BEKAS JERAWAT?? DAH HILANG SKET2!!!tp kena sbr..ader sket lagi kat muke nih... TUMIT KAKI?? DAH LICIN WA CKP LUU...hehehe... best sgt la..x pyh nak kena sental ari2....YANG PALING BEST....!!!MUKE SAYER DAH OK....MCM MUDA JER RASA....( org asyik teka 20 jer...)hihi..padahal umur dah 24...wakakakaaa....

Nadia
Nadia says:" kak.. kita baru minum 5 hari. kira 5 paket la kan. pejal n bulatnya breast kita. nasib baik lum hantar tempah lg baju tunang. kalo tak dah tak muat tang dada nanti.tapi.. alaa.. atas dh best, punggung yg kempis ni lom jalan lagi. kalo dua2 naik baru cunn.. heheheh... "

Testimonial
Colagen ni mmg marbeles. mula2 mmg i pun sinis jer fikir murah camni ada kesan ke. tp memandangkan harga dia murah sgt i fikir try jer la.firstly, rasa dia mmg sedap. rasa koko campur kopi. i ingat dah 2-3 kotak baru nampak perubahan spt kebanyakan produk kolagen yg lain. tp mengejutkan hari pertama minum masa sahur, mata segar bugar. selalu lepas subuh sambung tido sampai kul 9. kali ni siap solat sunat fajar, mengaji lg tp steady jer x ngantuk. buang air pun lawas n puas. Dalam seminggu penggunaan pulak rata2 pengguna komen tumit kaki yg pecah2 jd pulih licin. ramai x perasan mulanya. lepas seminggu pulak.. hehehehe.. ni yg ramai pompuan suka dgr. kewanitaan kita jadi tambah rapat. ada sorang kakak ni komen kelakar lak. dia dah ala2 kering gitu . tp lepas seminggu minum cocoa collagen ni, dah ada mcm ada pelincir pulak . jd sexlife dia tambah boosting ler. tp baru dia sorang komen cenggitu. tak tau la pulak kat org lain .gitulah.. x sangka produk murah gini memberikan kesan yang menakjubkan.

Testimonial
malam td dpt tido 3 jam jer. mcm nk nangis jam bunyi kul 4:30am utk sahur . tp pikirkan anak2 kuatkan gak bangun memasak. i dah plan nk sambung tido terus lepas subuh n suh hubby jer tgk anak2 bersiap ke sekolah. abis makan minum cocoa collagen. tak sampai 5 minit terus mata segar bugar balik . instead of jumping on my bed, i terus mandi n kemas umah pagi2 buta tu. heran husband i sbb td beriya2 dok pesan ngan dia penuh dramatik betapa ngantuk n penatnya.

Testimonial
cocoa collagen ni masuk 4hari aku minum cocoa tu, first time aku tgk kotak cocoa tu pun aku dah jatuh hati..coz aku bayangkan aku dpat 1kotak yg ada 30paket...tapi tgk2 dapt 3ktk suspend gak aku ingatkan hang salah antar..mampus aku nak kena tambah duit lagi...tapi upanya 1kotak tu ada 10paket yer...ok aku nak bagi review aku kat hang selepas 4hari aku minum.. first time hirup pergh...sedap ler mengalahkan coffee beans la pulok...tapi mmg sedap hang...aku belasah ler sehari 2kali..lepas buka pose dan masa sahur...apa yg aku dapt rasa mmg badan aku tak letih mmg segar je sepanjang hari seperti yg hang ckp la....lepas tu yg magic nye aku tgk tumit kaki aku yg dulu pecah dan kasar macam org kerja buruh kasar tu alhamdulillah akhirnye bertangkup dan buleh ler dikatakan licin...tapi lum licin sepenuhnye..tapi aku puashati ler coz b4 this aku dah sapu krim macam2 krim..tak jalan juga..akhirnya mimpi aku menjadi kenyataan. hubby aku lak puji aku dia kata muka aku nampak pinkish dari biasa..aik biar betik.. hang pun camtu ke? aku mmg tak amik apa2 selain cocoa hang nie coz aku nak tgk dia nye kesan yg ckp cepat tu...lagi pulok aku minum 2paket sehari tu yg nampak cepat kot...lepas tu kan betul ler hang kata breast ada denyut-denyutan ler..tapi aku tak berani nak kompem ler sebab cocoa coz aku nak period nie sekali berdenyut sebab nak period malu je kat hang....hahahha...panjang lebar lak aku cerita..tapi aku mmg berterima kasih kat hang ler kenalkan cocoa nie..make sure aku nye stok utk tiap bulan ada tau..sampai je masa hang send kat aku...aku nak buat amalan tiap bulan..makna aku nye 2set ler yer sebulan..hahahaha org suh minum 1paket sehari aku lak belasah 2paket sehari..tak per janji murah,berkesan, cantik n selamat .Testimonial
So far baru 5 paket aku minum tapak kaki dah tak keras dah la.. aku mmg takde masalah tumit pecah cuma kasar"

shahida
Selepas mengamalkan selama 1 bulan parut dan jerawat semakin berkurangan. Kulit wajah saya semakin cantik. Bukan tu je tenaga saya semakin bertambah; saya x mudah lesu mcm dulu. Malam bersama suami menjadi lebih bermakna...hehe..

Saya minum cocoa colagen ni sbb nk gebukan kulit dan hilangkan parut jerawat di muka saya. Pada mulanya saya tak berapa yakin sgt keberkesanan cocoa colagen ni. Sbb dah mcm mcm sy cuba.. gimick je lebih. Tapi x nampak kesan. Lain pula cocoa ni. Sbb harganya berpatutan sy x kisah la mencubanya.

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment