Labels

***BELIAN JIMAT*** (4) 1001 (4) A.LAZO PERFECT CARE (2) ANUGERAH (5) ATIKA BEAUTY (1) AUNEW (1) AURA (7) AURAWHITE (2) AWET MUDA (23) B.MAGIC (2) BIO SYIFA' (2) BREAST (1) BSY (2) BUMIDOTCOM (1) CATALYST (2) COFFEE (25) COLLAGEN (6) D'ARISHA QAIRA (1) D'HERBS (27) DARA AROMATHERAPY (3) DARA NATURAL HERBS (1) DB BEAUTY (1) DCL (4) DE BELLA (1) DELIMA (4) DEWY (1) DUNIA HERBS (1) Emilay (2) ERA EDAR (3) FACE MASK (3) FASHION (1) FELLINA BEAUTY (2) FEREENA (4) FINAQISTA (1) FORTUNE RESOURCES (3) FZ's HERBS (3) GAMAT eMAS (1) GIFFARINE (13) HARGA RUNTUH (1) HEIGHT UP (1) HOUSEHOLD (2) HPA (2) HR MARKETING (5) IPCD (1) IRICH (2) IZ (6) JAMU JELITA (1) JAMU RATU MALAYA (6) JERSLIN (2) JIMAT PETROL (1) K-WHITE38 (1) KOLAGEN (33) KONGSI MAKLUMAT (3) KOSMETIK (47) KULIT (126) LANGSING (54) MATA (1) MAVELLOUS (2) MEGAH PERAWAN (5) MINSYAM (3) MISTINE (1) MONOPOD (1) NAK SIHAT (50) NATASYA (1) NOVA (1) NURBEAUTYLINE (3) NURIZ (1) ORANG KAMPUNG (2) PANTIES (1) PAYUDA (15) PEMAKANAN SUNNAH (1) PENCUCI WANITA (10) PERAPIAN HARIAN (1) PERKASA (15) PERSADA (6) PINKISH (4) PINTAR (19) Power bank (2) PRODUK FIR (6) PRODUK THAI (45) PUTIH (1) RADIANCE SIGNATURE (1) RAMBUT (11) RAWATAN (1) RAWATAN ISLAM (9) RENOWN HERBAL (2) RESDUNG (5) SABUN (32) SARANG BURUNG (2) SCRUB (1) SECRETLEAF (6) SEDAPMALAM (58) SENDAYU TINGGI (15) SERI DEWI MALAM (1) SERI MAHKOTA DEWA (7) SERI WAJAH (2) SET BERSALIN (1) SHERB (2) SIREHEMAS (5) SMART HERBS (5) SNE (1) SPA SALT (1) TANAKA (1) TESTIMONI (9) TREENEA (1) TRISIXTY (1) TUALA WANITA (1) USHINE (2) V ASIA (13) VIDA BEAUTY (1) VITAMIN (2) WANGIAN (9) WHITE BEAUTY PERFECT (4) WONDER GLOW (2) ZMASHA (11) ZOFEA (1)

Followers

Sunday, December 4, 2011

B.MAGIC: BURNER

HARGA PASARAN: RM89.00/15SACHETSX10GM
HARGA TAWARAN: RM75.00

Masalah Berat Dan Bentuk Badan ?
1 bulan turun 5-20kg, Kini boleh direalisasikan dengan BURNER

Cara Senang : Sedap, Ringkas & Berkesan.

X Perlu sekat @ pantang makan
X Tutup nafsu makan

X Minum produk gantian

X Minum produk melekit @ susah telan

X Perlu beli banyak jenis produk

X Telan pil @ ubat

X Bedah @ suntikan

X Kos rawatan yang mahal

X Senaman yang terlalu penat

X Rasa pening @ moody

X Jantung berdenyut cepat

X Cirit birit
X Kesan sampingan
X Mengandungi ubat larangan
X Mudah kembali gemuk


Cara penggunaan
:
Bagi yang punya berat badan KURANG dari 65kg :
Bancuhkan sebungkus BURNER dengan air masak dan minum selepas sarapan pagi. Minum sebungkus sekali sehari

Bagi yang punya berat badan LEBIH dari 65kg :
Bancuh sebungkus
BURNER selepas sarapan dalam jam 10am, makan tengahari sprt biasa, pada jam 6pm, bancuh sebungkus lagi BURNER, makan berat lewat malam adalah dibenarkan. Atau anda boleh ambil sebungkus BURNER selepas waktu makan tenghari sekali, dan sebungkus BURNER lagi sebelum anda tidur, yang penting amalkan 2 bungkus BURNER dalam sehari. Selepas sudah mendapat berat badan yang diinginkan, maka dicadangkan kekalkan atau “maintain” pengambilan BURNER 2-3 kali seminggu supaya berat badan stabil dan tidak senang gemuk kembali. Jimat bukan? Amat sesuai bukan hanya untuk wanita bujang, wanita yang sudah berkahwin, malah lelaki juga turut boleh menggunakan BURNER.

Ramuan
:
Serbuk Protein Gandum, Serbuk Pati Bunga Mawar, Serbuk Pati Licorice, Gula.

Amat amat dan amat berkesan dalam pembakaran lemak di tubuh terutama di lengan,perut, peha dan punggung, kesan leh nampak dlm 2 minggu penggunaan shj.

Kebaikan lain : -

+ Tak perlu sekat atau pantang makan, jgn sesekali pepandai nak ON DIET ketika amik B&S ok!

+ Tak perlu tutup nafsu makan, ia bukan makanan gantian atau mengenyangkan, kerjanya hanya membakar lemak dan terus membakar.

+ Tidak mengandungi Sibutramine, dan anda tidak akan senang kembali gemuk jika stop amik B&S.

+ Tidak perlu senaman berat dan terlalu berat serta membebankan, tak perlu kos rawatan yg mahal, dan yang penting tak perlu bedah atau suntikkan.

+ Formulasi pekat : 3 kali ganda lebih
BAIK. 1 bungkus Burner = 3 bungkus produk jenama lain.

Selain itu,
BURNER amat berkesan dan sesuai untuk masalah berat badan yang GEMOKdan BESAR akibat anda :
-Makan banyak @ jenis tidak pernah dan tidak tahan berdiet.

-Punya angin dalam badan.
-Lepas bersalin.
-Tidak bersenam @ senantiasa duduk di pejabat.
-Faktor usia dan harmon.

-Sesuai untuk lelaki dan perempuan.


Jika anda dah dapat berat yg diingini, tak perlu teruskan penggunaan berkotak kotak sebulan, memadailah jika diambil Burner shj seminggu 2 kali, kan jimat.... berat tak senang naik kembali, dan badan tetap maintain... yeah!

*******************************************************
HARGA PASARAN: RM49.00/15SACHETS
HARGA TAWARAN: RM35.00

SMOOTHER

Segar, bertenaga, sihat, langsing dan cantik

  • Penyingkiran 6 Detox: buang angin, air berlebihan, lemak, najis lama, asid dan toxin
  • Memperbaiki sel-sel dalaman supaya sihat, muda dan langsing
  • Membekalkan sumber khaisiat dan anti oksidan supaya bertenaga, segar dan muda selalu
  • Memecahkan lemak dan kolesterol bahaya dalam badan dan mengimbangi berat badan yang sihat
  • Merawat masalah kulit, jerawat, resdung, bau nafas dan bau badan
  • Mengeluarkan gas atau angin dalam badan, terutamanya senak perut, sakit sendi dan otot

Tanda - tanda penuaan dan toxin di dalam badan:

  1. Rasa lesu, gelisah dan letih
  2. Masalah penghadaman dan pencernaan perut (sembelit, senak perut, angin)
  3. Berat badan berlebihan
  4. Cepat alah kepada kimia
  5. Bau nafas dan badan
  6. Pembuagan air besar yang berbau kuat
  7. Sering sakit kepala
  8. Senang rasa tekanan dan emosi
  9. Sering rasa marah, risau, susah hati dan moody
  10. Sakit sendi, otot dan ketegangan
  11. Masalah keintiman suami isteri
  12. Sering deman atau selsema
  13. Masalah tidur
  14. Alahan kulit
  15. Fungsi hati yang lemah (pemakanan yang tidak seimbang, tekanan hidup tinggi, sering terdedah kepada kimia, alcohol dan sebagainya)
  16. Pengambilan ubat yang banyak atau berpanjangan seperti ubat darah tinggi, kolesterol kencing manis, sakit jantung, pil perancang atau hormon dan sebagainya
  17. Masalah kulit seperti berminyak, gatal, ruam, berjerawat

Ramuan: S.O.D Rooibos Tea, Rose Hips, Chamomile Flower, Orange Peel & Marshmallow Leaf.

Cara penggunaan:

Bancuhkan seuncang SMOOTHER dengan air suam @ panas dan

minum selepas 3-5 minit. Boleh diletakkan seuncang SMOOTHER ke dalam bekas air dan minum sepanjang hari di rumah, tempat kerja atau mana-mana sahaja.

Minum seuncang sehari.

Boleh dicampurkan halia, madu, susu pekat, limau dan lain-lain ke dalam Smoother mengikut kesukaan individu.

SOAL/JAWAB
Nak tanya, Burner ni kena makan bersekali dengan Smoother ke? Sekotak ada berapa paket?

Burner berfungsi utk membantu membakar kalori, juga membantu membentuk potongan badan. Smoother berfungsi untuk detox, membuang lebihan air, angin dan membersih usus. Pengambilan pasangan Burner dan Smoother dapat membantu dalam mencapai berat dan bentuk badan idaman. Dengan itu adalah digalakkan untuk diambil secara bersama.

Setiap kotak. Burner mempunyai 15 sachet dan Smoother mengandungi 15 uncang (seperti uncang teh teko). Bagi individu dengan berat 65kg ke atas, adalah dicadangkan ambil Burner 2 kali sehari, satu sachet setiap kali, iaitu setengah jam sekepas sarapan dan sekali lagi sekitar 6 atau 7 petang. Smoother pula boleh diambil sebagai minuman harian. Satu uncang Smoother direndam dalam air panas dalam satu mug, dan uncang boleh disimpan dalam peti sejuk untuk rendaman semula untuk ulang minum pada waktu lain. Boleh juga Smoother direndam dalam jag atau bekas air besar sebagai stok dan diminum sedikit sedikit. Untuk peringatan, Smoother hanya boleh diambil 2 jam selepas pengambilan Burner.

Jumlah dan kadar penurunan berat badan berbeza mengikut individu. Ini berdasarkan feedback yang kami terima dari pelanggan-pelanggan kami. Ada yang mula penurunan berat daripada penggunaan kotak pertama Burner-Smoother. Ada juga berat turun hanya sedikit tetapi inci badan berkurang (pakaian mula rasa longgar).

Pelanggan kami biasanya boleh dapatkan konsultasi percuma melalui telefon atau secara bersemuka, bergantung kepada lokasi pelanggan. Berdasarkan feedback, ramai pelanngan berpuas hati dengan khidmat yang kami berikan dan terus kekal menjadi pelanggan tetap sehingga kini. Ramai mereka yang telah mencapai berat idaman dan sekarang telah dalam fasa ‘maintain’ berat, cuma perlu ambil Buner dua atau tiga kali seminggu.


Apa beza Burner dan Smoother? J= BURNER : Serbuk pati mawar yg dibancuh bersama segelas air masak/air mineral biasa. Berfungsi membakar lemak dan terus bekerja membakar shj. SMOOTHER : Uncangan teh yg dibancuh dgn air panas dlm jag atau tuppware air tinggi, diminum dari pagi berterusan hingga ke mlm ibarat meminum air masak. Berfungsi membantu mempercepatkan proses Burner bekerja disamping membunag 6 detox : angin, air, lemak, najis lama, toksin dan asid kotor. Jika saya beli Smoother shj, tanpa Burner berkesan tak? J = Dari awal diterangkan Burner bekerja dan terus bekerja utk membakar lemak shj, manakala Smoother hanya membantu mempercepatkan kerja Burner dan membuang 6 detox : angin, air, lemak, najis lama, asid dan toksin kotor. Jadi sekiranya anda hanya mengamalkan Smoother shj, bukanlah bermakna anda tak boleh kurus, boleh.. tapi memerlukan masa yg lama dan panjang, berbanding jika anda hanya mengamalkan Burner shj tanpa Smoother.


Cara Pemakanan Yang Tepat Burner dan Smoother

Saya tidak pernah memaksa atau menetapkan jadual pemakanan kpd pelanggan. Tetapi saya kerap bekongsi cara saya menggunakan B&S dan cara pemakanan saya, jika anda berminat utk mencuba, boleh ikut, kalau anda lebih selesa dengan corak pemakanan anda teruskanlah. InsyaAllah berjaya itu doa saya.

Pagi
1- Bangun tido, minum segelas air masak biasa, cuci muka dan terus sarapan. (tak kisah nak sarap apa, nasi putih sejuk dgn lauk belen semalam ke, nasi goreng, nasi lemak, lontong, mee/bihun/teow goreng, sup, roti, bijirin, oat atau biskut) ikut selera anda.
2- Selepas sarapan, bancuh sepeket Burner dlm segelas air masak biasa, jika anda ingin pekat setengah gelas pun boleh. Minum segera atau nak simpan dlm peti ais dulu pon boleh, lebih afdoll minum je la terus, abis cite.
3- Bancuh Smoother dalam jag besar (bagi yg duduk dirumah) atau boleh bancuh dlm tuppware air (bagi yg bekerja). Bancuh dgn air panas, boleh bancuh kosong atau boleh tambah dgn madu, gula ketul, lemon/limau, sirap atau susu. Ikut tekak anda. Bila dah sejuk/suam suam kuku, minum sampai malam, bila kurang air tambah lagi air panas. Kalau nak lagi jimat, pas bancuh tu, angkat naik uncang simpan dlm peti ais uncang nya, esok boleh guna uncang yang sama lagi.

Tengahari
Masa utk makan, makan, makan!
1- Kita mesti makan nasi.Ingat N.A.S.I okeh! kalau tak makan nanti boleh pengsan sbb kebuluran. Amik la dlm kuantiti sederhana bersama lauk pauk dan sayuran. Tiada pantang larang dlm pemakanan, boleh amik semua jenis lauk, melainkan anda seorang yg allergic kpd makanan laut, elakkan la dari amik udang, sotong, ketam, kerang, kupang dll. Kalau anda seorang yg vegeterian, boleh la amik pelbagai jenis sayuran yg anda suka. Cuma diingatkan anda perlu makan nasi sekali sehari pun cukuplah. Kalau lapor sangat boleh tambah dua kali.

Petang
Pastikan bagi yg berat lebih 65kg perlu amik 2 peket Burner sehari utk kesan yg lebih cepat. Kalau yg jenis berat kurang dari 65kg, abaikan kenyataan ini.
1- Bila jam 6 petang, minum sepeket lagi Burner, ikut langkah mcm pagi tadi.

Malam
Bagi yg jenis suka makan malam (mcm saya ni), anda boleh makan, tapi agak agak la, jgn buat sampai mcm melantak pulak kan...hihihi...
1- Makan seperti biasa, tak kisah la jam berapa, boleh ganti nasi dgn sup/tomyam/mee,bihun,teow goreng.
2- Habiskan Smoother, pastu tido....

Esok, ulang lagi mcm di atas, sampailah 2 minggu cukup, pastu g timbang. Kalau tak turun sekilo pun, maknanya anda memang tak sesuai langsung dgn B&S ni, jadi stop je la. Jgn membazir duit. Tapi..tapi...tapi... kalau berat nya turun 3 kg ke, 5 kg ke, saya syorkan terus kan lah amik B&S. Ia memang sesuai dgn anda.

Saya selalu pesan pada pelanggan, bila guna B&S sila la rajin rajinkan diri minum air banyak. Sekurang kurangnya 3 liter sehari. Sbb nak gantikan balik air yang telah digunakan oleh Burner dan Smoother ketika proses mereka bekerja membakar lemak dan membuang toksin. Kalau anda tak minum air cukup, anda akan jadi pening, tekak kesat, dan dahaga. Tak kisah la air apa, air masak, air manis, air batu, janji ia adalah air.
Dan makan lah nasi, INGAT B&S bukan Fiber atau makanan gantian/tambahan. Jgn sekali pandai pandai amalkan diet sepanjang tempoh pengambilan B&S, kalau pengsan kebulur nanti siapa nak jawab?
Selamat mencuba ye, insyaAllah anda boleh.

No comments:

Post a Comment

Create your own banner at mybannermaker.com!
Make your own banner at MyBannerMaker.com!