Labels

***BELIAN JIMAT*** (4) 1001 (4) A.LAZO PERFECT CARE (2) ANUGERAH (5) ATIKA BEAUTY (1) AUNEW (1) AURA (7) AURAWHITE (2) AWET MUDA (23) B.MAGIC (2) BIO SYIFA' (2) BREAST (1) BSY (2) BUMIDOTCOM (1) CATALYST (2) COFFEE (25) COLLAGEN (6) D'ARISHA QAIRA (1) D'HERBS (27) DARA AROMATHERAPY (3) DARA NATURAL HERBS (1) DB BEAUTY (1) DCL (4) DE BELLA (1) DELIMA (4) DEWY (1) DUNIA HERBS (1) Emilay (2) ERA EDAR (3) FACE MASK (3) FASHION (1) FELLINA BEAUTY (2) FEREENA (4) FINAQISTA (1) FORTUNE RESOURCES (3) FZ's HERBS (3) GAMAT eMAS (1) GIFFARINE (13) HARGA RUNTUH (1) HEIGHT UP (1) HOUSEHOLD (2) HPA (2) HR MARKETING (5) IPCD (1) IRICH (2) IZ (6) JAMU JELITA (1) JAMU RATU MALAYA (6) JERSLIN (2) JIMAT PETROL (1) K-WHITE38 (1) KOLAGEN (33) KONGSI MAKLUMAT (3) KOSMETIK (47) KULIT (126) LANGSING (55) MATA (1) MAVELLOUS (2) MEGAH PERAWAN (5) MINSYAM (3) MISTINE (1) MONOPOD (1) NAK SIHAT (50) NATASYA (1) NOVA (1) NURBEAUTYLINE (3) NURIZ (1) ORANG KAMPUNG (2) PANTIES (1) PAYUDA (15) PEMAKANAN SUNNAH (1) PENCUCI WANITA (10) PERAPIAN HARIAN (1) PERKASA (15) PERSADA (6) PINKISH (4) PINTAR (19) Power bank (2) PRODUK FIR (6) PRODUK THAI (45) PUTIH (1) RADIANCE SIGNATURE (1) RAMBUT (11) RAWATAN (1) RAWATAN ISLAM (9) RENOWN HERBAL (2) RESDUNG (5) SABUN (32) SARANG BURUNG (2) SCRUB (1) SECRETLEAF (6) SEDAPMALAM (58) SENDAYU TINGGI (15) SERI DEWI MALAM (1) SERI MAHKOTA DEWA (7) SERI WAJAH (2) SET BERSALIN (1) SHERB (2) SIREHEMAS (5) SMART HERBS (5) SNE (1) SPA SALT (1) TANAKA (1) TESTIMONI (9) TREENEA (1) TRISIXTY (1) TUALA WANITA (1) USHINE (2) V ASIA (13) VIDA BEAUTY (1) VITAMIN (2) WANGIAN (9) WHITE BEAUTY PERFECT (4) WONDER GLOW (2) ZMASHA (11) ZOFEA (1)

Followers

Monday, April 4, 2011

SABUN PENGANTIN SRI NOORA'S


HARGA PASARAN: RM39.90/80GM X 2


KKM:
NOT081101092K
NOT081101091K

HALUS - GEBU- PUTIH - HARUM dan semestinya: BERKESAN - JIMAT - BIJAK
Menjadi kemestian bakal pengantin terutamanya perempuan untuk melakukan rawatan spa badan di spa spa terpilih. Ia bertujuan untuk mencantikkan kulit, memutihkan dan meredakan tekanan. Juga dikatakan mampu melembut dan merawat masalah badan.

Bakal Pengantin - Melakukan rawatan spa di saat akhir…???

√ berkesankah dgn sekali rawatan?
√ mahal, faktor masa dan lain lain

jangan risau lagi..... sebagai wanita, kami memahami masalah anda untuk memilki kulit cantik, kerana penting memilki kulit badan yang cantik bukan setakat dimuka sahaja, serlah kecantikan sejati khas buat bakal suami tersayang... jangan kecewakan mereka dengan kulit gelap, kasar, berbau, selekeh dan parut.

SABUN PENGANTIN SRI NOORA’S DIREKA KHAS UNTUK ANDA….


Kebaikan sabun pengantin:

Ø Memutihkan kulit badan

Ø Mencerah dan mengurangkan kegelapan akibat cahaya matahari

Ø Murah dan jimat, sgb pengganti rawatan spa atau diselangselikan dgn rawatan spa

Ø Melembut,menghalus dan kulit menjadi gebu

Ø Membantu masalah kulit seperti: jerawat badan, bau badan, gatal, kasar disiku dan lutut, gelap dileher, ketiak, lipatan, parut dan lain lain

Ø Kesan kelembutan serta merta, kesegaran dan keserian pada kali pertama penggunaan

Ø Merawat masalah kulit seawall dua minggu dan keatas.

Ø Teruskan penggunaan sebagai pengganti sabun mandi. Rasai kehebatan bahan spa dirumah.

SET SPA sabun pengantin 2in1 mengandungi:

1. BODY LULUR + MANGIR WHITENING MILK SOAP-

-scrub/mangir dalam bentuk sabun
-diekstrak dari 7 jenis herba

- Fungsi utama: membuang kulit mati, kotoran ,daki dan cela. Merawat masalah kulit spt jerawat,bau badan, parut,kasar disiku,lutut, hitam dileher, tompok2 tidak sekata dan lain lain khasiat herba. fungsi merawat ,cela dan noda pada seluruh badan, menanggal kulit mati, memutih, awet muda, menganjalkan kulit, mencegah kedutan awal, meringankan masalah sesulit dan kulit oren, membantu mereda tekanan. -Urutan dari butiran skrub herba ini berkesan membantu peredaran darah

-berwarna sedikit gelap (hitam)

-cara penggunaa yang disyorkan utk sabun lulur ini ialah:

-gunakan 2-3 kali seminggu pada seluruh tubuh

-gunakan setiap hari pada kawasan bermasalah sahaja seperti gelap di leher, ketiak, kasar dilutut. Siku,jerawat badan,selulit, kulit oren, strenchmark dll. Kesan yang menakjubkan.

-kurang penggunaan bila sudah nampakkan kesan mengikut kesesuaian kulit anda.

-boleh juga digosok seminggu atau dua minggu sekali di muka jika muka terasa kasar, berminyak,banyak whitehead dan blackhead.

-TIADA KESAN SAMPINGAN, BOLEH DIGUNA SEKERAP MUNGKIN NAMUN BG KULIT SENSITIF, MUDAH KERING SILA JARAKKAN PENGGUNAAN KEPAD SEMINGGU SEKALI ATAU YANG BERSESUAIAN DGN ANDA.

HENTIKAN PENGGUNAAN JIKA BERLAKU IRITASI ATAU ALAHAN KEPADA HERBA

2. BODY WHITENING MILK BATH SOAP-

Kesan sama seperti rawatan mandian bunga, mandian susu pengantin, ditambah dengan aura bauan semulajadi , amat sesuai sebagai pengganti mandian susu
-kulit gebu, halus, naik seri, buang aura negative. amat sesuai walaupun anada berkulit sensitif kerana tiada unsur kimia dan bauan kimia.
-Kulit akan Sedap disentuh.

CARA PENGGUNAAN:

-gunakan setiap hari pada seluruh tubuh sebagai pengganti sabun mandi

-sesuai juga diguna dimuka jika serasi.

-TIADA KESAN SAMPINGAN, BOLEH DIGUNA SEKERAP MUNGKIN NAMUN HENTIKAN PENGGUNAAN JIKA BERLAKU IRITASI ATAU ALAHAN KEPADA SUSU.

KENAPA MESTI MEMILIH SET RAWATAN INI??????
EKONOMI – Cuma RM39.90 sebulan
BERKESAN- olahan warisan melayu, dijamin berkesan dan segar. Kerana harganya yang amat menjimatklan anda tidak perlu risau untuk mulakan seawal 6 bulan, berinspirasikan bahan spa, anda pasti kagum hasilnya.
MUDAH – hanya guna ketika mandi.
PELENGKAP -Bagi penggemar spa anda boleh menjarakkan rutin ke spa, selang selikan dgn set ini. Lebih berkesan dan jimat!!
SET PENGANTIN PERTAMA DI MALAYSIA.... BUKAN HANYA UNTUK PENGANTIN TETAPI ADALAH BERITA BAIK UNTUK SEMUA WANITA.... UNTUK MEMILKI KULIT SEHALUS SUTERA, SEPUTIH KAPAS DAN SEGEBU ARTIS POPULAR...

CARA PENGGUNAAN:

ini adalah persediaan herba, tiada pantang larang penggunaan, boleh diguna sekerap mungkin mengikut kesesuaian kulit anda. cara yang diberi hanya sebagai panduan sahaja.

BAGI KULIT TERLAMPAU GELAP,KUSAM DLL/KULIT BIASA

-gunakan sabun skrub mangir selang 2/3 hari dan sabun susu setiap hari sebagai pengganti sabun mandi.
Tekanan lulur yang agak berbiji butiran herba bergantung kepada ketahanan kulit anda. mereka yang berkulit tebal dan banyak sel mati mungkin perlu menyental dengan lebih kuat tetapi pastikan tidak memudaratkan kulit.
-Produk ini tidak memberi kesan merbahayakan walapun digunakan secara kerap.

BAGI MEREKA YANG INGIN MAINTAIN

-sudah memiliki kulit putih secantik bidadari ? gunakan set ini untuk memepertahankan kecantikan itu. kebaikan herba membantu meredakan tekanan, mencegah kulit kusam dan membantu awet muda sentiasa.
-gunakan sabun skrub mangir sekurangnya seminggu sekali dan sabun susu setiap hari sebagai pengganti sabun mandi anda yang mengandungi chemical dan memberi kesan buruk pada kulit dalam jangka masa panjang.

KULIT JERAWAT DIBADAN,BERBAU DAN SERING GATAL

-bergantung kesesuaian, lebihkan penggunaan sabun lulur herba untuk merawat masalah kulit. disyorkan guna sabun herba berterusan selama seminggu. kuit akan terasa seperti digigit gigit kerana herba bertindak merawat masalah toksin dan kulit mati. akan menjadi normal secara semulajadi disamping merawat masalah tersebut.kemudian bolehlah diamalkan sabun susu setiap hari dan sabun herba selang 2-3 hari seminggu.

-atau selang selikan dengan penggunaan sabun susu selang sehari. bila masalah sudah dipulihkan, amalkan sabun herba ini seminggu 2-3 kali dan mandian susu setiap hari.


KULIT SENSITIF/KERING/SISIK PUTIH/SELALU BAWAH AIRCOND/ALAHAN
-setiap jenis kulit adalah tidak sama, sebagai contoh ada yang alah pada seafood dan ada juga tidak alah pada apa pun. diingatkan walaubagaimana elok sesuatu produk,mustahil ia memenuhi ciri ciri semua jenis kulit. bagi kulit terlampau kering/sensitif kurangkan penggunaan sabun lulur kepada sebulan sekali.sabun susu boleh diguna setiap hari.
-setengah kulit memerlukan masa utk serasi, oleh itu bila sudah serasi bolehlah ditambah bilangan penggunaan. pastikan sabun dibilas bersih dan tiada kesan sabun tertinggal.
-sesetengah kulit yang nipis alah kepada herba oleh itu dapatkan nasihat doktor jika anda pernah mengalami masalah kulit atau yang berkaitan dengannya.
-jika tidak serasi atau tidak selesa atau ada simpton memudaratkan hentikan penggunaan serta merta.
-hentikan pemakaian jika tidak sesuai dan dapatkan nasihat doktor jika penyakit berlarutan.


KANDUNGAN PRODUK:
sabun body lulur + mangir whitening milk:
tujuh jenis herba, protein susu, essential oil, vitamin E

sabun body whitening milk bath:

protein susu asli, vitamin E, Lavender, Rose flavour.





testimonia sebenar dari pengguna produk sri noora's

SABUN PENGANTIN SRI NOORA'S

Raja azila Raja Deris

nak share ngan u all semua...1st time nak pakai sabun pengantin seri nooras ni teruja sesangat sebab baunya wangi walaupun kotak blm buka...bila dah pakai memang puas hati sesangat..sabun lulur tu memang bagus..buang daki & sel mati..rasa bersih sangat..sabun putih tu lagi lah best..wangi & lembut..kulit rasa lembut jer...nasib baik jumpa ngan sabun pengantin seri nooras ni..sebenarnya kita ni bukan bakal pengantin..dah kawen & ada anak pun..tapi still nak cantik mcm pengantin..nasib baik jumpa produk yang bagus dan selamat ni....dan yang penting x mahal harganya..

RAJA AZILA - 0172932759

masai, johor bharu


para suami kat luar sana.. hadiahkan sabun pengantin sri nooras utk isteri anda..pasti ada perbezaannya.. wangi selepas menggunakannya...anda pasti suka... i know la..hahhaa

NADZRIN - MACHANG, KELANTAN , 017-9621397


HAIZA (012-7010507)
Harummnya yang... (bisik suamiku) bila sy selesai mandi. sungguh puas hati. dpt saja sabun ni terus guna. bukan hanya utk badan, sy cuba utk muka sbb tergoda baunya yg lembut (sabun susu). sungguh ter...peranjat!!! baru 2 hari guna, muka saya lbh bersih, putih, lembut n lembab. mmg jimat, berkesan n berbaloi2!


batu pahat, johor.


ashikin ali

7 hari berkerja membuat saya tiada masa untuk memanjakan diri ke spa...tetapi dengan SET SABUN PENGANTIN SRI NOORA'S masalah semua selesai kulit semakin cerah dan halus kini saya kongsi bersama kawan-kawan dan pelangan saya ( bakal-bakal pengantin )....TQ SRI NOORA'S

.

013-7007069

pengedar kota tinggi ,johor


siti aminah

salam semua, saya ign berkongsi pengalaman mengguna sabun sri noora's, sebelum ni sy kerap ke spa tp memandangkan ekonomi dan poket makin lama makin tenat, sy cuba plak sabun nih..wah memang bagus, badan bersih, lembab... itu yang saya cuba pulak jadi pengedar, memang meletupla.. dlm sebulan 3-4 ribu dlm tangan. sesiapa berminat utk tambah pendapatan cari saya utk kwsn selangor.

amy: 012-9029832

shah alam,selangor


Dengan Sabun Pengantin Sri Noora, saya hanya bermodalkan RM3.50 untuk lulur+manggir+mandi susu dengan kekerapan 3x seminggu..
Aroma sabun susu juga membuatkan sy seakan berada di spa..
Sy sngat teruja semasa menggunakannya dan harganya amat berbaloi. Sy akan terus menggunakan sabun ini dan melupakan jenama lain..
Trima kasih Sri Noora ke...rana mengeluarkan sabun istimewa ini..
Kpd wanita dan bakal pengantin, anda tidak akan menyesal mencuba menggunakanya..
MASNAH ABD RAHMAN, SG BULUH
012-6720156

Syukri

saya suka bau sabun nih...lebih2 lagi bila wife guna,, tiap tiap saat rasa nak peluk jer.. badan pun makin halus,sedap pegang... kalau tidak kasar jer, nak suruh pergi spa mahal sgt, so sapa yang sayang bini tuh belikanlah sabun nih..tak ruginyerr...


yie: 017-6722432

manik urai,kelantan


Noatikah md said

Berkerja berhadapan dengan orang ramai memerlukan sy tampil dengan yakin.permasalahan kulit yang teruk sejak 2 bulan yang lalu membuatkan saya bingung untuk mendapatkan rawatan dan akhirnya terjawab selepas seminggu saya mencuba produk sri noora's.kini saya tidak lagi ragu2 dan dan tidak perlu memikirkan cara untuk mendapatkan rawatan..Kini sudah hampir sebulan menggunakan nya dan ramai menegur kulit saya bersih,gebu,licin dan tiada lagi bau badan..saya takkan menukarkan lagi produk lain..Bukan hanya bakal pengantin yang boleh menggunakan malah gunakan lah untuk hari2 biasa dan anda akan merasai perubahan nya dengan kali pertama penggunaan nya..Terima kasih sri noora's..


jerantut, pahang


syarifan nazrah

alhamdulillah, produk ini serasi dengan saya , sabun in memang boleh hilangkan parut, saya sudah guna sabun in start first order dulu,kat tangan saya ada parut kena minyak panas awal tahun lalu, ni dah jd makin pudar dah, yang dua parut dah hampir tak nampak,tinggal yang besar saja dah nampak sikit2...saya pasti akanterus gunakan sabun ini...

012-5700350

ipoh, perak.


Nur azlina

assalamulaikum,,izinkan saya berkongsi pendapat selepas menggunakan sendiri sabun pengantin sri noora's, bukan sahaj saya merasa kelainan dan kelembutan malah kawan kawan dan saudara mara memuji kulit saya yang kian puith dan cerah.kesan ketara ditangan,leher dan siku yang dulu gelap/kasar kian nampak perubahan. saya juga suka menggunakan feminin wash... baunnya amat natural bungaan dan amat sesuai walaupun selama ini saya sensitif pada penggunaan sebarang cucian wanita.

017-2116785

Pandan Indah, Kuala Lumpur



FACIAL TREATMENT MASK


MUS

012-9014573

setiap kali resdung menyerang memang tak senang duduk. masa cuti pun tak dapat berehat dgn tenang. sejak guna masker cooling sri noora's terasa selesa dan nyaman walau pertama kali penggunaan. rasa sejuk masker membuatkan gatal dimuka dan mata hilang sekelip mata.

bila petang keluar bermain bola dangan kawan kawan, selepas itu rasa kulit muka panas, berminyak dan memang tidak selesa . saya cuba memakai maker ini pada waktu malam, dengan menggunakan air minuman yg sejuk (air yg di simpan dalam peti sejuk). memang best sangat sangat... kulit rasa sejuk,nyaman dan berangin.. minyak pun hilang,kalau tidak boleh buat goreng...

executives

kuala lumpur



shah

019-2906149

sejak menggunakan masker oxygen kulit saya mula nampak perubahan. alhamdulillah.. kalau dulu silap makan sikit keluar jerawat, kulit berminyak,kalau tersilap pakai sabun muka jadi kering.

guna masker ni tidak susah,cuma pakai seminggu dua kali. bila bila masa pun boleh. lagipun harga tidak mahal.

juru x-ray

kajang, selangor.


kak ummi, 48

09-9665815

saya berumur 48 thn. masalah yang dihadapi ialah kulit kusam, tiak berseri dan terdapat tanda tanda awal kedutan juga jeragat. setelah mengamalkan pemakaian masker sri noora's seminggu 2 kali terasa wajah kian lembut dan berseri.

yang amat saya sukai ialah, ia senang didapati, pengedar ada dimana mana, malah saya boleh menggunakannya tanpa bimbang walaupun mengguna set kosmetik dan penjagaan wajah jenama lain. tentunya masker whitening dan vitamin C pilihan saya bagi melembab dan mencerahkan kulit wajah, ternyata ia tidak mengecewakan, struktur kulit lebih cantik, wajah terasa tegang dan tiada lagi kuit kering dan megelupas setiap kali terkena cahaya matahari.

sekali sekala saya sediakan agak cair dan jadikan bedak sejuk diwaktu malam. sri noora's terbaik!

pengusaha kedai runcit

kuala krai,kelantan.


No comments:

Post a Comment

Create your own banner at mybannermaker.com!
Make your own banner at MyBannerMaker.com!